Siapa nak?? Shopping online shop, atau book hotel, beli tiket flight dan macam-macam lagi secara online ni kemudian dapat cashback balik?? Serius.. ini betul-betul, bukan cobaannnnn.. Best kan bukan sikit pula tu tawaran sehingga 15% dengan pelbagai diskaun lagi. Kat mana boleh dapat tawaran hebat macam tu?? Jawapannya ialah....di www.getex.my .





Apa sebenarnya Getex.my ni? Masih kurang jelas kan.. jom ana ceritakan secara terperinci tentang kaedah dan apa itu Getex.my ni. Teruskan membaca di www.anajingga.com sehingga faham kay...



Apakah itu www.getex.my




GETEX adalah ringkasan kepada perkataan Get Extra. Merupakan sebuah laman web membeli belah yang mana merangkumi  lebih daripada 70 online store terkemuka di Malaysia.Mula di tubuhkan pada November 2015 dan sehingga kini telah berkembang pesat di Malaysia, Singapura serta India dan bakal menereko ke serata Asia Tenggara menjelang 24 bulan lagi.Getex Malaysia sehingga hari ini telah pun mempunyai lebih 3600 pelanggan atau subscriber malah melebihi 60 000 ribu pengguna di serata global.

Dan jangan tak percaya sejak ia mula beroperasi sehingga kini, Getex.my telah pun membayar lebih RM100,000 cashback (pulangan tunai) kepada pelanggannya. WOW!! 

Keistimewaan GETEX.MY khas buat pelanggannya :-


~ Sign up secara PERCUMA.

~ Menawarkan tawaran cashback wang tunai, di mana wang akan ditransfer ke akaun individu tanpa sebarang kos tersembunyi.

~ Tiada had minimun jumlah pengeluran wang tunai.

~ Proses yang cepat dan pantas antara 30-45 hari sahaja.



Setiap kali pelanggan membeli belah menerusi platform Getex.my ,Getex akan mendapat ganjaran dari peniaga dan pulangannya Getex akan pulangkan semula kepada pelanggan mereka.Begitulah cara Getex menghargai pelanggannya dalam erti kata lain " Sharing is Caring".



Antara Online Shop yang terdapat di Getex.my 








Best kan antara online store yang terdapat di Getex.my ni. Ada sehingga 70-80 online store disini.Dan cepat!! Jangan lepaskan tawaran diskaun hebat sempena musim perayaan yang bakal menjelang. Dah laa dapat diskaun, cashback lagi,rugi sungguh kalau tak mendaftar bersama Getex.my .

Berminat tak?Mesti nak kan..Jadi bagaimana nak mendaftar atau sign in sebagai ahli Getex.my ni?





Bagaimana cara untuk shopping dan dapatkan cashback  di Getex.my


1. Mula-mula klik sini :www.getex.my . Dan sign up terlebih dahulu.Boleh sahaja sign up dengan akaun facebook dan isikan butiran yang diperlukan.Pastikan ada no akaun bank kay, sebab Getex akan transfer duit @cashback ke akaun kita nanti.




2. Bila semua butiran telah lengkap dan didaftarkan, bolehlah ke www.getex.my dan log in ke akaun anda.Pilihlah mana-mana online store yang ada dan klik shop now. Anda akan dibawa ke kedai online tersebut.



3.Terdapat pelbagai tawaran dan coupon yang tawarkan. Anda hanya perlu GRAB DEAL dan mulalah membeli belah di mana-mana online store pilihan.

4.Selepas anda shopping, pihak Getex akan meminta anda untuk mengisi maklumat pembelian. Anda hanya perlu isi sahaja dan tunggu cashback masuk ke akaun bank anda. Best sangat kan? Bukan sahaja dapat barang yang diidamkan tapi dapat juga cashback semula ke dalam akaun bank anda.Mana nak dapat kat tempat lain kan. 


Jadi apa tunggu lagi..ana sudah... anda cepat daftar.
 KLIK sahaja di SINI.




10 Comments