Semalam menerusi pelbagai akaun Instagram peminat keluarga Diraja Britain telah memaparkan beberapa keping foto ketika The Duke and Duchess of Cambridge melangkah keluar di Lindo Wing , St Mary's Hospital. Ia bagaikan satu tradisi semenjak mendiang Lady Diana melahirkan Prince William dan Prince Harry lagi, pasti media dan rakyat Britain menantikan kemunculan Baby bersama pasangan di Raja ini pulang ke Istana melalui Lindo Wing, St Mary's Hospital, Paddington, London. 

Tampil cantik berseri Kate Middleton dengan gaun berwarna merah di samping Putera William bersama putera ke-3 mereka, sekali lagi mengimbas nostalgia foto Puteri Diana ketika membawa keluar pertama kalinya ketika kelahiran Prince Harry dahulu. Jom kita lihat kecomelan Putera Ke-3 pasangan Diraja yang sentiasa menjadi ikutan ana perkembangan mereka. 


Gambar-gambar putera ke-3 Prince William dan Kate Middleton 










Tiga gaya penampilan Kate Middleton ketika melangkah keluar dari Lindo Wing, St Mary's Hospital selepas melahiran putera pertama mereka Prince George pada tahun 2013, puteri kedua Princess Charlotte pada tahun 2015 dan terbaharu pada 23 April 2018 yang lalu. 





Dalam pose yang seakan gaya dan penampilan yang sama di antara Kate Middleton dan mendiang bonda mertuanya Puteri Diana yang penuh nostlagia. 

Credit photos to owner 

6 Comments