Sebut sahaja OLAY,pasti tidak perlu diperkenalkan lagi. Satu jenama kecantikan yang telah lama bertahan dan terbukti antara yang terbaik di dunia. Ana sendiri telah menggunakan OLAY sejak dari zaman remaja lagi. Memang sangat-sangat berkesan untuk menjaga kecantikan kulit wajah wanita dari luar dan dalam. Masa terus berlalu meninggalkan kita, usia semakin hari semakin meninggi, namun bukanlah alasan untuk kita tidak perlu kelihatan cantik.





Ada orang berkata ' life begins at 40'.. Ambillah yang positif dari kata-kata ini. Ya!! , ana telah pun diizinNya mencecah usia 40 tahun dan meniti hari demi hari diusia ini. Banyak pengalaman dan perjalanan yang ana lalui, tetapi ana tetap bersyukur sangat kerana masih bernafas sehingga ke saat ini. Usia adalah putaran waktu yang kita lewati, hargainya dan jagailah ia di setiap kesempatan yang ada. Kecantikan wanita terserlah di usia 40-an. Namun kena ada usaha dan ikhtiar untuk kelihatan cantik hari demi hari.Jangan biarkan ia pudar di mamah waktu.

OLAY ada penyelesaiannya. Kajian terperinci yang dijalankan oleh mereka yang pakar tahun demi tahun telah menghasilkan satu produk yang sesuai untuk setiap peringkat usia dan membantu mencegah kesan penuaan pada wajah. Kedutan, lingkaran gelap dan pelbagai masalah kulit menjadi satu beban pada sesetengah wanita. Tetapi tak salah mencuba mana tahu dengan rangkaian penjagaan OLAY ini akan merubah hidup anda. Dua produk yang baharu sahaja di lancarkan di Malaysia dan ana sendiri telah mencubanya ialah OLAY New Miracle Boost dan OLAY Micro-sculpting Cream.



OLAY Regenerist Miracle Boost




Wahh!! Terpesona dengan penampilan terbaharu OLAY Regenerist MIRACLE BOOST Youth Pre Essence ini. Merah dan silver seanggun wanita masa kini yang sentiasa inginkan nampak berani dan ghairah semerah warnanya. OLAY Regenerist MIRACLE BOOST Youth Pre Essence merupakan jenama produk penjagaan kulit wajah  #1 Dunia. Kini menampilkan revolusi terkini dalam memperbaiki dan meremajakan semula sel kulit wajah.Dengan gabungan bahan-bahan anti penuaan (anti-aging) yang aktif dapat memberikan kelembapan wajah di samping meningkatkan metabolisme sel kulit dan hasilnya dapt meremajakan wajah sehingga 10 tahun lebih muda dari dari usia sebenar. Pasti hebat kan...

Dari titisan pertama penggunaan OLAY Regenerist MIRACLE BOOST Youth Pre Essence, ia bertindak ke atas jutaan permukaan sel kulit wajah dan membantu mengurangkan garis-garis halus serta kedutan, disamping melembutkan semula apabila di sentuh. Ana sendiri rasa sayang semula pada kelembutan wajah yang telah lama tidak dibelai manja.Botol dengan auto-dropper yang unik ini juga mempastikan setiap titisan dengan jumlah yang diperlukan untuk penggunaannya agar tidak berlaku pembaziran.Best sangat!!!





OLAY Regenerist Micro-sculpting Cream Moisturiser





Untuk hasil yang lebih berkesan dan positif, wanita di sarankan menggunakan juga OLAY Regenerist Micro-sculpting Cream Moisturiser. Selepas mencuci bersih wajah, titiskan OLAY Miracle Boost Pre Essence dan kemudian sapukan OLAY Regenerist Micro-sculpting Cream Moisturiser ni.Gabungan yang pastinya akan memperolehi kejelitaan serta memberi kesan anti penuaan yang sangat kita idam-idamkan.Ianya memberi impak 2 kali anti-aging agar wajah nampak lebih berseri tanpa takut di mamah usia.

Para Saintis OLAY yang menjalankan kajian Bio Science dan Teknologi telah mengenal pasti antara sumber-sumber bahan semulajadi yang berkesan untuk memberi anti-aging pada sel kulit antaranya:


• Niacinamide (Vitamin B3) :Merangsang dan perbaharui permukaan sel metabolisme serta mengurangkan kedutan.


• Amino Peptides (Pro-Collagen molecules): Membantu memperbaiki kulit wajah disamping mengurangkan kedutan dan melembutkan kulit wajah.

• Lys’lastine (natural extract of Dill seeds): Menganjalkan kulit wajah.


• OliveM (Antioxidant from Olive Extract): Bertindak balas bersama ramuan anti penuaan dan melindungi kulit dari kerosakan pengoksidaan.


Terima kasih kerana masih terus membaca di ruangan ini dan pastinya teruja sangat ingin memiliki dan mencuba sendiri set penjagaan wajah dari OLAY ni. Dan cara paling mudah untuk membelinya hanya di LAZADA. Produk-produk dari OLAY akan mula berada di LAZADA mulai 25hb September 2016. 

Buat pesanan, uruskan pembayaran dan kesemua rangkaian OLAY ini akan sampai di hadapan pintu rumah anda. Ana sendiri sangat berpuas hati dengan perkhidmatan belian online dari LAZADA


Jangan lengah lagi klik sahaja di sini --->> LAZADA 
Set OLAY Regenerist anda akan sampai pada bila-bila masa sahaja. 


Uppss!!! Tunggu... Jangan Lupa dapatkan Diskaun 15% khas buat pembaca www.anajingga.com dengan menggunakan kod voucher

15LAPOCT30

Untung laa....



p/s : khas buat bloggers tersayang, jika korang berminat untuk sertai pelbagai kempen hebat dari LAZADA meh cepat email ke : affiliate@lazada.com.my dan jadilah sebahagian dari keluarga LAZADA

9 Comments