Dimana kita boleh mendapatkan review tentang pelbagai produk yang ingin kita beli dipasaran? Kalau kita mencari hotel biasanya kita akan baca terlebih dahulu review dari pelanggan yang pernah menghuni sesebuah hotel tu kan..tapi jangan tak tahu, produk dari pelbagai jenama juga ada di review oleh pengguna mereka. Jadi sebelum kita membeli sesuatu produk, apa kata kita dapatkan dahulu review atau pengalaman dari mereka yang pernah menggunakannya, sedikit sebanyak kita akan dapat gambaran sebelum membeli atau menggunakannya. Dimana nak dapatkan semua info sebegitu? Jawapannya hanya layari ke www.100comments.com 


WWW.100COMMENTS.COM




Selain kita boleh mendapatkan info-info dari perkongsian pengalaman mereka yang pernah menggunakannya, kita juga boleh mendapatkan sample percuma dari pelbagai produk yang mengambil bahagian di dalam mana-mana kempen. Pasti best kan. 

Suka ana nyatakan disini, terdapat ribuan produk yang mengambil bahagian di laman web 100comments.com ini. Kita boleh memilih dari pelbagai kategori , jenama produk dan ratusan review yang telah dikongsikan oleh pembaca sebelumnya.




Kalau anda berminat, anda juga boleh menjadi sebahagian daripada pengomen atau ahli di mana anda akan sama-sama berkongsi info bersama pengguna yang lain. Anda hanya perlu mendaftar dan log masuk serta pilihlah mana-mana produk yang pernah anda gunakan serta tuliskan komen untuk dikongsikan kepada pembaca lain. Menarik kan..




Jadi jangan buang masa lagi, cepat layari ke www.100comments.com atau ke https://www.facebook.com/my100comments/ dan dapatkan pelbagai info tentang pelbagai produk dari ratusan yang mengambil bahagian. Pasti dapat membantu anda mendapatkan idea yang lebih baik untuk sesuatu jenama. 

5 Comments

  1. Salam mcm mama nak dpt try free sample? Terima kasih

    ReplyDelete
  2. Mcm manaa nk dpt free sample...thnks

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena register tapi sekarang ni tak pasti masih aktif atau tidak platform ni , boleh try register di home tester club, AJ banyak dapat produk review dari HTC ni :)

      Delete