♫♫♫ Happy Birthday to you, Happy Birthday to you, 
Happy Birthday to ALTHEA, Happy Birthday to you ♪♪♪
 Yeay!! Althea Turn 2 this July!!

Sukaaa sangat sebab ini kali kedua ana dapat meraikan sambutan Birthday Althea Korea ni. Wah!! Apa sebenarnya Althea Korea ni? Ermm bagi yang tak berapa tahu, meh ana nak kongsikan dengan korang semua kemeriahan sempena sambutan Birthday ke-2 Althea sebuah laman shopping online pelbagai produk kecantikan dari Korea. Memang syurga shopping buat peminat K-Beauty di Malaysia lah di Althea.kr ni. Sebut sahaja produk apa yang korang nak, semua ada di sana. Pilihlah sampai rambang mata. Ini bukan rekaan tau, tapi inilah realiti kalau korang termasuk ke Althea.kr. Ana sendiri berhari-hari nak cari produk kecantikan di sana sebab ianya semua murah, cantik dan berbaloi sangat untuk kita shopping. 

Nak-nak lagi sempena Sales ALTHEA TURNS 2 yang sedang berlangsung sepanjang bulan July 2017 ni, bukan setakad diskaun gila-gila untuk hampir ke semua produk tapi juga ada bermacam Giveaway dan Contest yang korang boleh join dan hadiah yang di tawarkan tersangatlah awesome. Ana pun dah ambil kesempatan baru-baru ni shopping ketika ALTHEA TURNS 2 Sales ni dan mesti korang nak tengok kan apa yang ana shopping sakan tu.



Haa Tu diaa!! Meriah tak ? Dan kalau korang nak tahu kesemua produk makeup yang ana shopping tu cuma berharga RM150 sahaja. Macam-macam ada kan..best sangat. Dan tak habis dapat barang yang kita order sahaja, semasa ALTHEA TURNS 2 Sales ni juga korang boleh dapat gift box Althea Birthday Limited Edition yang comel berbentuk kek birthday bersama goodies percuma pula tu. Adoi, memang rugi lah kalau tak shopping time ni. 


Dan yang paling ana suka bila shopping di Althea.kr ni bukan sahaja shipping percuma dengan pembelian RM99 ke atas, tetapi cepat sampai ke tangan kita di Malaysia ni. Tak sampai sepuluh hari pun ana telah menerima parcel dari Althea.kr ni dalam keadaan yang baik. 



Tengok tu, sarat penuh dalam Gift Box Limited Edition yang turut disertakan birthday kit untuk korang deco box tu dan join pula contest serta Giveaway yang sedang berlangsung sekarang ni. Untung laa..dapat produk dengan harga diskaun, dapat gift box, goodies dan free gift pastu boleh lak join lagi contest dan giveaway. Memang happening sangat kan ALTHEA TURNS 2 Sales ni. Jadi jangan tunggu lagi naa..cepat-cepat ke https://my.althea.kr/  dan shopping!!!

Antara contest yang korang boleh join sempena  sambutan ALTHEA TURNS 2 ni ialah Althea  Birthday Giveaway (Free Beauty Products for shoppers to add into cart), dapat Althea Birthday Goodies (Limited Edition Box + DIY Bday Kit + Sample Pack) ada contest lagi tu,iaitu Fly Me To Korea Contest!







Jadi, jangan tunggu lagi!! Masih sempat untuk korang terus sertai sambil memeriahkan sambutan ALTHEA TURNS 2
ni dengan pelbagai tawaran dan hadiah yang menarik. 
Lawati sekarang ke mana-mana link yang ana berikan di bawah dan ALL THE BEST !!


Website: www.althea.kr

Instagram: @altheakorea



8 Comments

  1. woww.. nanti nak tengok barang apa yang dibeli tu.. review ye.. hehehe.. macam berminat je tengok eyeshadow color2 tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi ececeh TB pun shopping tak henggat di Althea kan :)

      Delete
  2. Best kanshopping kat Althea

    ReplyDelete
  3. senang haih semua hujung jari.. nun jauh di Korea pun jadi dekat hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu CT, shipping pun cepat sampai, dah dua kali shopping di Althea memang awesome :)

      Delete
  4. Suka sgt shopping kt Althea ni...
    Mcm2 produk korea duk ada

    ReplyDelete