Alamak!! Tak habis shopping raya lagi ?? Nak keluar ke shopping mall.. malasnyaaa.. dengan jalan trafik sesak, parkir pun penuh, berebut-rebut dengan orang ramai lagi nak memilih.. adoiyai!! Macam mana ni ?? 

Jeng!Jeng!Jeng!... Jangan panik, jangan risau... LAZADA kan adaaa 😊😊 Tak perlu keluar rumah, sambil meneruskan ibadah puasa Ramadan, guling-guling atas sofa atau waktu rehat di pejabat, jom kita ke LAZADA Riang Ria Raya Sale dan membuat pelbagai pilihan produk yang di tawarkan dengan harga yang tak masuk akal. Sakan korang!! Terdapat 30 jenama antarabangsa menyertai kempen LAZADA RIang Ria Raya Sale kali ini. Tak percaya , klik sahaja pada banner di bawah dan korang shopping sampai Subuh ,haha 😉😉


Klik!! & Shopping di Lazada Riang Raya Sale



LAZADA Riang Ria Raya Sale


Apa yang menarik sangat dengan LAZADA Riang Ria Raya Sale kali ini ? Kalau LAZADA sale ni pernah ke tak menarik kan.. mestilah sangat best dengan pelbagai tawaran diskaun yang ada. Paling happening pada kemuncak jualan nanti iaitu mulai 1 hingga 4 Jun 2018 , tawaran harga dan diskaun sehingga 90% di kebanyakan jenama dan produk yang ada. Wow!! Sangat kan.




Sepanjang tempoh kempen jualan LAZADA Riang Ria Raya Sale berlangsung, korang boleh memilih dari 30 jenama antarabangsa yang mengambil bahagian seperti ASUS, Watsons, Carlo Rino, Poney, Levi's. Siti Khadijah, Like Bug, Samsung, Panasonic, PediaSure, XES, Tesco, Maybelline, Nivea, Enfagrow, Huggies, PetPet, Oral-B, Kitchen Z, Philips, Clarks, Etude House, Logitech, Honor, Mobile2Go,Valentino Rudy, SeaNtree, Yadah ,Cala Qisya dan banyak lagi lah.

Nak cari telekung raya, busana muslimah dan aksesori  apa kata kita shopping sahaja di Siti Khadijah ada diskaun harga yang menarik,katanya 😊😊




Baju anak-anak tak lengkap lagi ? Pelbagai pilihan yang comel-comel dari jenama Poney pun sedang berlangsung jualan di LAZADA dengan diskaun menarik .




Produk solekan tak cukup nak lawa di pagi Syawal nanti, terjah sahaja ke Maybeline . Semua ada dengan harga murah dan diskaun hebat.




Bukan itu sahaja kemeriahan LAZADA Riang Ria Raya Sale juga menawarkan Flash Sales, dengan lebih daripada 600 VouchersTawaran Raya Essentials dan  Buka Puasa Buffets, Bundles dan Partners Exclusive Offers. Tuu diaa!! Meraih tak meriahnya 💗💗






Dan tak cukup dengan kemeriahan membeli belah di LAZADA Riang Ria Raya Sale, LAZADA juga menawarkan Duit Raya Shakin' Deals - Dimana korang berpeluang memenangi Cash Voucher bernilai  RM50. Mudah sahaja caranya di SINI.







Masih belum terlambat untuk korang semua enjoy the sale dan menikmati pelbagai tawaran yang ada sepanjang berlangsungnya LAZADA Riang Ria Raya Sale . Jom shopping !!



2 Comments

  1. urmm...kalau masuk lazada sekali dengan isi poket kena riang ria..hihihi

    ReplyDelete