Pasti sesak dengan orang ramai, berasak-asak mencari peluang dan ruang menempah tiket penerbangan dan percutian. Inilah yang di nanti-nantikan oleh kaki travel, mereka yang ingin melancong dan bercuti tak kiralah di dalam mahupun luar negara. MATTA Fair 2018. Sentiasa menjadi tumpuan dan medan untuk meninjau tawaran-tawaran hebat pakej-pakej percutian dan penerbangan. Tetapi ada yang lebih hebat dan tak perlu bersesak, Traveloka Sale-abration 2018, It’s Back!





Sure, korang tahu kan, apa yang gempak tentang MATTA Fair setiap kali penganjurannya. tawaran-tawaran hebat dan kadang-kadang tak masuk akal pun dari pelbagai agensi penerbangan dan pelancongan dalam dan luar negara. Fuhh!! Rambang mata, semuanya murah dan berbaloi. Tapi yang menarik kat sini, tawaran Traveloka Sale sebelum Matta Fair bermula. Traveloka Sale-abration!




Dalam banyak-banyak tawaran yang ada, ana nak fokuskan pada promosi yang paling happening dengan munculnya MATTA Fair kali ini pastinya Traveloka Sale-abration 2018 . Traveloka merupakan pakar dalam perancangan perjalanan yang tidak asing lagi pada rakyat Malaysia. Ingat travel pasti akan ingat TRAVELOKA. Ini kerana di Traveloka : 


~ Semua harga yang di pamerkan adalah harga sebenar termasuk taxes, surcharges dan fees tanpa kos tersembunyi. 



~ Setiap hari terdapat pelbagai tawaran menarik melalui aplikasi Traveloka 



~ Review sebenar dari pelanggan Traveloka, terdapat lebih 2,000,000+ verified reviews yang membantu kita membuat keputusan yang wajar memilih TRAVELOKA

~ Jaminan penginapan sekiranya terdapat sebarang permasalah semasa membuat tempahan di Traveloka

~ Pembayaran yang mudah dan pelbagai antaranya melalui Credit Card, Debit Card, Internet Banking atau MOLPay di 7-Eleven - tanpa caj transaksi


Traveloka sentiasa mempunyai tawaran-tawaran hebat seperti diskaun hotel, diskaun penerbangan dan pastinya Traveloka Sale kali ini lebih mengancam.

Traveloka Sale-abration2018

Related image

Apa yang menarik sepanjang tawaran Traveloka Sale-abration 2018 kali ini ??

Tawaran kupon diskaun tambahan untuk pembelian segera

  
Paling di nantikan kaki travel dan jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan kupon diskaun tambahan untuk setiap pembelian tiket penerbangan. Kupon diskaun dari 8% atau sehingga RM40 untuk tiket penerbangan tertakluk kepada terma dan syarat.


Tawaran kupon diskaun di atas promosi penerbangan dari syarikat penerbangan yang terlibat. No Booking Fee!


Tempah sekarang untuk perjalanan penerbangan bila-bila masa dan mana-mana destinasi! Di TRAVELOKA , korang boleh membuat tempahan ketika MATTA Fair berlangsung untuk sebarang penerbangan dan penginapan pada bila-bila masa akan datang. Tiada sebarang Booking Fee di kenakan. Bestnya!!


Tempoh Tempahan: Dari 4 September hingga 10 September 2018

So apa lagi, dah boleh check out tarikh-tarikh nak pergi bercuti. Hujung tahun, tahun depan…apa-apa pun kita beli tiket murah dulu.Ajak family bincang dari sekarang ke mana destinasi idaman seterusnya, atau pun bakal pengantin dah boleh berangan nak honeymoon ke mana nanti selepas majlis perkahwinan, dan yang penting save bajet awal-awal dari sekarang untuk travel dan shopping. 

Semua ni mudah bila korang dah booking tiket dengan harga yang murah ketika Traveloka Sale-abration, dah boleh tolak bajet tiket dan hotel siang-siang kan. Memang TERBAIK Traveloka Salebration ni kan. Traveloka Sale atau Matta Fair 2018, dua-dua pastinya menguntungkan. Bagaimana cara nak dapatkan kesemua tawaran hebat Traveloka Salebration ni ? 



Klik sahaja  di sini ~~~>> Traveloka Sale-abration

Kesemua tawaran hebat dari TRAVELOKA 
ini berlangsung dari 

4 September hingga 10 September 2018 

tetapi jadual penerbangan dan penginapan korang 
adalah pada bila-bila masa
Bukan dalam tempoh promosi sahaja. 
Haa!! Tepukk!!




Nak tau apa yang lebih mudah untuk korang semua? Download je Traveloka app sekarang.

Traveloka App



Semua tahu kini hanya dengan smartphone semuanya mudah. Jangan jadikan ia sebagai medium yang sia-sia dan bersosial sahaja. Banyak aplikasi yang boleh membawa kebaikan kepada kita. Begitu juga dengan TRAVELOKA App. Muat turun ke smartphone secara percuma dari App Store atau Google Play. Melalui TRAVELOKA App, kita buka sahaja mudah untuk membuat tempahan, membuat pembayaran malahan yang lebih awesome, korang akan mendapat update pelbagai tawaran dan diskaun yang sedang berlangsung. Tak akan ketinggalan lah punya. Haa tak nak ke ?? Rugiii... ☺☺


Bagaimana cara membuat tempahan dengan TRAVELOKA App ?


Image result for traveloka apps


1.Mulakan dengan carian penerbangan ( Flight )

2. Dapatkan tawaran penjimatan mana yang lebih berbaloi . Di Traveloka App, korang boleh memilih flight mengikut kesesuaian bajet sama ada mengikut kadar harga, jauh perjalanan ( length of trip ) atau connections. 

3. Buat pembayaran dengan TRAVELOKA App melalui easy payment alternative yang mana apabila mendaftar membuka akaun, dan hanya dengan satu klik boleh membuat pembayaran secara online sahaja. 

4. Selesai tempahan dan bayaran, korang bolehlah menguruskan semua butiran penerbangan dan tempahan terus ke smartphone. Maknanya bawa sahaja smartphone untuk pengesahan tanpa perlu cetakan tiket dan boarding pass lagi. 


Dan pastinya banyak lagi tawaran menarik dan awesome boleh korang dapati dengan melayari www.traveloka.com

10 Comments

  1. wah syoknya kalau dapat g jalan2 ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh bajet untuk cuti2 kan Ekin :) time offer macam ni :)

      Delete
  2. Wah, tak boleh lepaskan peluang ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuu laa kak ana pun tengah usya2 nii kena cepat2 booking time offer macam ni :)

      Delete
  3. Replies
    1. waktu yang di nantikan oleh kaki travel kan :)

      Delete
  4. skrang ni minggu Matta ni memang banyak promo. menarik2 semua kalau ada ongkos hehe..

    ReplyDelete
  5. booking dgn traveloka best ni sbb ada coupon bole dpt diskaun..mmg dh byk kali booking thru traveloka

    ReplyDelete
    Replies
    1. ramai yang kata Traveloka ni lebih baik dari platform lain kan mAma :)

      Delete