Bila usia kian meninggi pinjaman dariNya, sebagai ikhtiar untuk menjaga kesihatan dan kecantikan wajah itu perlu di pertingkatkan. Usia muda semua masih kuat, kulit berseri dan tanpa cela serta kedutan. Kini seiring dengan usia, kesan-kesan penuaan mula tampak. Adat resam dunia begitu lah kisahnya. Tapi kita di suruh berusaha agar sentiasa menjaga kesihatan dan kecantikan.


Shinjumi Bita V9


Dari muda remaja lagi ana telah menjaga kebersihan dan kecantikan wajah walaupun tak lah cantik mana pun hehe 😊😊. Definasi cantik pada ana adalah bila kita yakin dengan penampilan kita di khalayak dan sentiasa berasa segar dan sihat. Itu dah memadai. Selain dari mengamalkan pemakanan yang sihat, gaya hidup yang aktif, ana juga mengambil beberapa suplimen untuk penjagaan dalaman. 


Shinjumi Bita V9


Terpulang pada diri sendiri sebenarnya. Cuma pastikan produk yang kita makan adalah selamat dan tidak memudaratkan. Vitamin C & E antara yang sangat perlu pada waktu sekarang ni. Bukan sahaja sebagai langkah penjagaan kesihatan dari sebarang jangkitan penyakit, Vitamin C & E , amat ana perlukan dalam penjagaan seri wajah. 


Shinjumi Bita V9


Shinjumi Bita V9 


Bercerita tentang Vitamin C & E baru-baru ini, ana di perkenalkan dari rakan blogger sendiri mengenai produk Shinjumi iaitu Bita V9. Berkenan pula nak mencubanya sendiri kerana produk ini berdaftar dengan KKM dan mendapat pengesahan MESTI KKM. Lagipun ia dalam tablet kunyah, tak perlu nak bahaya kan diri dengan kaedah drip dan suntik. 


Shinjumi Bita V9


Seminggu selepas mencubanya nampak perubahan ketara pada kedutan garis halus di wajah yang kian usang ni. Garis-garis halus nampak pudar dan tanpa solekan tebal tidak lagi nampak pucat dan tidak bermaya. Mungkin serasi lah dengan ana dan akan terus memakannya hingga habis. Jika okay tiada sebarang kemudaratan dan nampak berkesan, apa salah untuk ana teruskan, betul tak ? 


Shinjumi Bita9


Shinjumi Bita V9 ni hadir dalam bentuk tablet. Sebotol mengandungi 60 tablet dan setiap satu adalah 1000mg . Cukup bekalan sebulan di mana setiap hari ana cuma perlu mengambil 2 tablet pagi dan malam. Ana suka juga kerana ia adalah dalam perisa mangga. 


Shinjumi Bita9


Jom kita lihat kandungan dan khasiat Shinjumi Bita V9 ini. Ia di formulasi kan dengan gabungan Mango Juice Powder, Honey Bee Powder, Strawberry Juice Powder, Ascorbic Acid(60mg), Mineral & Vitamin Premix, Bird Nest Extract, Mulberry Extract, Live Culture(Lactomax), Pomegranate Extract, L-cystein, Fish Collagen, Tocotrienols, Coenzyme QIO, Turmeric. Dan ia juga mengandungi perisa, warna dan konsisi makanan yang di benarkan. 


Shinjumi Bita9


Shinjumi Bita V9 ini juga sesuai untuk di ambil oleh kanak-kanak yang berusia 10 tahun ke atas. Elok bekalkan untuk kanak-kanak keperluan Vitamin C dan E sebagai penjagaan kesihatan mereka bila berada di luar, kan. Sebagai ikhtiar kita dalam mempastikan kesihatan anak-anak terjaga baik. Untuk lebih keterangan lanjut dan pembelian, layari lah di mana-mana pautan yang ana berikan di bawah : 


Website : www.shinjumi.my/

Shopee : https://shopee.com.my/shinjumiofficial?smtt=0.0.9

Instagram : @Shinjumiofficial

Facebook : https://www.facebook.com/shinjumiofficial/

Tik Tok : https://vt.tiktok.com/ZSbX26sN/

Admin : http://www.wasap.my/60139820981


Shinjumi Bita9


Kebaikan dan manfaat Shinjumi Bita V9


Antara kebaikan dan manfaat yang boleh di perolehi dari pengambilan Shinjumi Bita V9 ini jika di ambil secara konsisten adalah : 

- Mengurangkan bintik-bintik gelap/ Reduce dark spots 

- Mengurangkan kemerahan kulit/ Reduce skin redness

- Mengurangkan kedutan/ Reduce wrinkles

- Memperbaiki tompok kasar pada kulit/ Improve rough patches on skin 

- Membaiki dan mencegah kulit kering/ Repair and prevent dry skin 


Shinjumi Bita9


Ia tidaklah menjanjikan kesan yang cepat dan serta merta namun boleh di lihat bila kita mengambilnya secara konsisten, In Shaa Allah. Dan ana sendiri suka untuk memakannya kerana ia memberikan hasil pada kulit wajah dan tidak lagi kering selepas bangun pagi . Di samping itu amalan penjagaan wajah seperti membersihkan wajah kerap, penggunaan krim pelembab dan serum perlu untuk mempastikan ia lengkap dan sempurna. Cubalah naa... mana tahu ia juga serasi dengan korang. 

#shinjumi

#shinjumiofficial

#shinjumibitav9

#shinjumivitaminc



4 Comments

  1. dah nak masuk 4o an ni..barulah tercari cari skin care dan vitamin...hihihi... masa muda dulu tak teringin pun..(plus takde duit)

    ReplyDelete
  2. Kinah baru nak cuba kak ana. Tq tau share pasal vitamin ni😘

    ReplyDelete
  3. mesti ramai nk mula kunyah bit tu

    ReplyDelete
  4. aaaa nak beli dekat mama la

    ReplyDelete