Wordless Wednesday :28 Januari 2015



Wordless Wednesday :28 Januari 2015 Wordless Wednesday :28 Januari 2015 Reviewed by Ana Jingga on January 28, 2015 Rating: 5

18 comments:

  1. Pengalaman yang kite dapat bila kita tidak dapat apa yg kite kehendaki ke..btol tak translate saya ni kak Ana, heeee~

    ReplyDelete
  2. betul tu kak Ana, kalau tak dapat apa pun, dapat pengalaman pun cukup lah kan.. hehehe

    ReplyDelete
  3. That's true. Walauapa pun yang telah dihadapi, berjaya atau gagal sesuatu perkara yang dilakukan, pengalaman tetap sesuatu yang berharga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pengalaman yang sukar digantikan dan akan kekal sebagai sebuah pengalaman sepanjang perjalanan hidup :)

      Delete
  4. Ayat tu memang betul sangat2 Ana. Bagi kak yang dah lama hidup ni...sering jugalah mengalami kejadian2 yang serupa. Memang frust bila kita gagal waktu itu tapi bila sudah lama berlalu, bila kita sudah berada di zone agak selesa, kita akan cuma tewrsenyum saja bila mengingatkan kembali saat duka tersebut dan kita akan cakap..bodoh lah..aku waktu tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih Kak Mala, berkongsi pengalaman disini, memang benar ketika kecewa pelbagai perasaan negatif bermain di minda, bila dah reda barulah kita nampak akan hikmahnya.

      Delete
  5. comel je beruang tu sandar silang kaki...huhuhu...

    betul tu..tapi rasanya pengalaman pahit kot...

    ReplyDelete
    Replies
    1. pengalaman yang pahit lama-lama akan manis, iryanty :)

      Delete
  6. assalamualaikum ana...pengalaman pahit itu boleh dijadikan tauladan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam mama, betul kan pengalaman yang boleh menjadi tauladan :)

      Delete
  7. pengalaman tu kadang2 boleh jadi guru n panduan kite jugak kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan Anizz, pengajaran sepanjang perjalanan kehidupan :)

      Delete
  8. pengalamn xboleh dibeli dgn wang ringgit

    ReplyDelete

Powered by Blogger.