FREE CUSTOMISED MUGS GIVEAWAY DARI PRINTCIOUS.COM



Bestnya... siapa nak dapatkan sebuah mug dengan customised design percuma??Rugilah kalau tak nak join Giveaway dari www.printcious.com . Sebab apa tau, dengan menyertai 
FREE CUSTOMISED MUGS GIVEAWAY DARI PRINTCIOUS.COM , kita akan dapat sebiji mug secara percuma. Apa yang lebih istimewa lagi mug ni bukanlah mug biasa, tapi kita boleh tempah design untuk di hadiahkan kepada yang tersayang atau untuk simpanan kita sendiri. Pada mug tu anda letaklah gambar-gambar buah hati ke, anak ke, suami ke atau tulisan yang indah-indah ke...terpulang lah pada kreativiti masing-masing. Yang penting ianya percuma okay... Percuma ...Macam mana nak join FREE CUSTOMISED MUGS GIVEAWAY DARI PRINTCIOUS.COM ni..jom ana ceritakan disini.


Www.Printcious.com merupakan sebuah laman web onlineshop yang menawarkan pelbagai pilihan hadiah atau 'gift' untuk diberikan buat insan-insan tersayang seperti sambutan Hari Lahir, Anniversary, Hari Ibu, Hari Guru dan apa-apa jenis sambutan sekalipun. Istimewanya www.printcious.com daripada mana-mana 'online giftshop' yang lain ialah setiap hadiah yang kita tempah adalah mengikut 'design' secara DIY kita sendiri. Jadi, bolehlah cetakkan gambar atau kata-kata yang khas buat mereka yang ingin di raikan. Ia terdiri daripada T-shirt, kusyen,sarung handphone,mug dan lain-lain lagi.Pendek kata macam-macam ada.


Sekarang, Printcious.com sedang menganjurkan FREE CUSTOMISED MUGS GIVEAWAY, mulai 1hb April sehingga 31hb Julai 2016 mengambil sempena sambutan hari-hari istimewa seperti menjelangnya Hari Ibu, Hari Bapa dan juga Hari Guru.Jadi sekiranya anda bercadang ingin menghadiahkan sebuah mug yang istimewa dengan 'design' sendiri, jom sertai GIVEAWAY ni dengan mengikuti beberapa syarat yang amat mudah dan sebiji mug akan menjadi milik anda.Best kan....

Cara-cara menyertai FREE CUSTOMISED MUGS GIVEAWAY

Steps
  1. LIKE & SHARE our Facebook post regarding our Free Mug Campaign and set your post visibility to PUBLIC.
     
  2. Create a member account (open in new window) & login.
     
  3. In all mug product pages, click the FREE MUG image, the price will become zero. (yeah, it's FREE ^_^)

     
  4. Click the Customise button to customise your mug with a text or image of your desire. After customising click Done and Add to Cart.
     
  5. Follow this step by step until order is done. Then we will print and deliver out in 3 - 5 working days.

Terms and Conditions:

Each email is entitled to only one free customised mug.
Delivery charge of RM10 for West Malaysia and RM15 for East Malaysia for each mug will apply.
Free delivery is applicable only for purchases RM60 and above.

​Only 10,000 pcs of mugs are to be given away before 31st July. Grab it no



Maklumat lanjut boleh sahaja ke : http://www.printcious.com/free-mug

Mudah sahaja kan, jom ana kongsikan beberapa contoh 'design' mug yang ada di Printcious.com. Moga-moga menjadi inspirasi buat anda semua untuk mendapatkan idea merekaciptanya buat insan-insan tersayang.



























Mesti anda semua tak sabar kan nak join FREE CUSTOMISED MUGS GIVEAWAY DARI PRINTCIOUS.COM yang awesome sangat ni. Jangan tunggu lagi cepat-cepat log-in akaun Facebook, baca dan ikuti syarat-syarat mudahnya dan join. Tawaran hadiah sehingga 10,000 mugs sahaja. So siapa cepat dia dapat. Dan jangan lupa untuk singgah cuci mata melihat pelbagai design DIY yang best-best hanya dari www.printciuos.com. 

All the best semua.

8 Comments

  1. wah...boleh buat hadia utk suami sempena ulangtahun perkahwinan ni

    ReplyDelete
  2. Macam macam la mug sekarang mug revolution masa kini heheh..

    ReplyDelete
  3. bestnyeee,...nak join lahh..hehe

    ReplyDelete
  4. wahhhh cantinya design hijau tu kan

    ReplyDelete