Wanita dan handbag berpisah tiada. Tak sah keluar rumah tanpa handbag atau tas tangan ni. Lain aktiviti lain gaya yang perlu sesuai dengan majlis atau acara. Ianya satu keperluan buat kita kaum wanita memiliki sesebuah handbag untuk kegunaan seharian. Dan bila bercerita tentang handbag, salah satu jenama yang menjadi pilihan ramai wanita masa kini, tak lain tak bukan ialah COACH. Wahh!! Siapa tak kenal COACH kan... koleksi yang cantik, pelbagai dan terkini mengikut keperluan setiap wanita istimewa di luar sana.




Berdiri setanding jenama antarabangsa A list terkenal seperti Marc Jacobs, Prada dan Celine, COACH merupakan jenama beg tangan yang mempunyai ratusan cawangan butik di seluruh dunia. Bermula sebagai pengeluar barangan kulit yang berkualiti di Amerika, COACH kemudian berkembang pesat dan membawakan koleksi beg tangan yang cukup eksklusif dengan signature yang tersendiri.

Koleksi Terkini COACH MALAYSIA di ZALORA


Tanyalah mana-mana wanita di luar sana, siapa yang tidak mengimpikan untuk memiliki koleksi handbag pelbagai gaya dan fesyen terkini kan.Bagi penggemar di Malaysia sendiri, butik COACH boleh anda temui di pusat-pusat membeli utama di ibu kota seperti di KLCC, One Utama dan Pavilion. 

Bukan itu sahaja, penggemar Coach Malaysia juga turut berpeluang membuat pembelian COACH handbags dengan mudah dan pantas secara online di portal online popular – ZALORA Malaysia. Tak perlu ke mana-mana pusat membeli belah, meredah kesesakan trafik, jimat minyak, jimat parking kan. Layari sahaja ZALORA Malaysia dan buat pilihan, uruskan bayaran dan tunggu sahaja perkhidmatan penghantaran ZALORA ke pintu rumah anda. Wallaaaa...bestnyaaaa!!


Untuk membakar semangat anda semua, jom ana kongsikan sebahagian daripada Koleksi beg tangan COACH terbaharu tahun 2016. Banyak lagi pilihan sampai rambang mata boleh didapati di ZALORA MALAYSIA


COACH Empire Carryall in Laquer Rivets Pebble Leather 



COACH Mercer Satchel in Grain Leather


COACH Nomad Hobo in Glovetanned Leather


COACH Swagger 27 Carryall in Colorblock Leather



COACH Saddle Bag 23 in Glovetanned Leather


Haa.. macam mana ,itu baru sebahagian je tau..banyak lagi yang cantik-cantik,latest dan awesome boleh di lihat dan shopping di ZALORA Malaysia.Cepat tau..lambat menyesal nanti.. Buat pembelian secara online di ZALORA dengan mudah dan nikmati perkhidmatan penghantaran secara percuma terus ke rumah anda sekarang juga!


HAPPY SHOPPING EVERYONE!!!

10 Comments

  1. saya seorang peminat beg..pengumpul beg..

    ReplyDelete
  2. SA pun suka coach...setakat ni dh ada purse coach dan handbg MK...target nak beli Longchamp plak..

    ReplyDelete
  3. Eh! baru jer... survey kat website coach tadi kat Zalora pun ada rupanya

    ReplyDelete
  4. Alah Ana..kak ni boleh tengok ja...selalunya beg anak yang beli atau adik yang kasi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah Kak Mala,anak-anak sayangkan ibunya :)

      Delete