Tampil segak, maskulin, ada daya tarikan sendiri dan yang penting berkeyakinan di setiap ruang masa yang dilalui. Ermmm.. siapakah yang empunya ciri-ciri jejaka idaman wanita masa kini? Mereka lah JEJAKA ROMANO. Bukan lagi alasan buat semua jejaka di luar sana untuk tampak segak bergaya dalam apa jua kerjaya yang anda miliki, berapapun peringkat usia, kelihatan segak bergaya adalah satu kemestian supaya anda senang didampingi setiap insan. Ana ada tips untuk jejaka menjadi lebih berkeyakinan dan berketerampilan unggul.Miliki EDT terbaharu dari ROMANO dan tampillah dengan penuh waja sebagai JEJAKA ROMANO.





Jejaka moden hari ini sememangnya menjalani kehidupan yang penuh cabaran. Mereka inginkan keistimewaan tersendiri dan mahu sentiasa berada di hadapan dalam hidup. Penampilan segak  dan keyakinan adalah penting kepada jejaka bagi mengatasi cabaran dan menyerlah dalam setiap keadaan. Wangian maskulin yang unggul merupakan senjata tersembunyi bagi menyerlahkan keyakinan dan personaliti mereka. Kejayaan seterusnya diraih apabila mereka mengawal keadaan dan menikmati setiap fasa kehidupan sama ada dari aspek profesional, peribadi ataupun kehidupan sosial – mereka ialah Jejaka ROMANO.




Jejaka ROMANO semestinya cemerlang dalam pekerjaannya. Mereka berkeyakinan tinggi, dan menguasai setiap perkara yang dilakukan dengan tenang dan berkarisma. Mereka menjadi tumpuan ke mana sahaja mereka pergi. Dihormati, bersemangat waja dan sentiasa di puncak, jejaka ROMANO adalah epitome sebenar kejayaan.

Kehidupan sosial mereka sering dipenuhi keseronokan dan mereka tahu bagaimana untuk menikmati kehidupan. Seorang jejaka moden yang aktif, ceria dan mesra, jejaka ROMANO sememangnya menikmati hidup sepenuhnya!

Kuasai Kehidupan merupakan manteranya untuk berjaya. ROMANO Eau De Toilette baharu untuk jejaka moden menyerlahkan nilai tersebut dengan haruman maskulin sebenar yang tersendiri.  Wanita disekelilingnya pasti tertarik  dan menyedari kehadiran mereka. Peranan utama haruman maskulin ini adalah bagi mengaktifkan tarikan serta menciptakan keserasian sesama lelaki untuk saling berkomunikasi.

ROMANO Eau De Toilette Terbaharu 


ROMANO Eau De Toilette didatangkan dalam dua pilihan; FORCE dan UNIQUE untuk disesuaikan dengan sifat jejaka kontemporari.




ROMANO Eau De Toilette – FORCE 



Ana suka sungguh, tergoda dengan botol kaca berwarna biru laut ni. Mempersona seperti melihat kebiruan dan ketenangan air laut yang jernih. Bila dipakai pada suami, lagi lahhhh fall in love terus dengan haruman EDT ROMANO FORCE ni. Tak caya cuba lah sendiri kay..

Ia mewakili jejaka unggul dengan tenaga hebat yang tersendiri bagi memimpin dan menyelesaikan segala perkara. Kejayaannya disanjungi ramai, kekal tenang serta berpengaruh. FORCE menggabungkan ekstrak wangian segar tumbuhan yang menyerupai bauan semula jadi. Kesegarannya terserlah menerusi ekstrak sitrus bersama aroma Lavender, yang diadunkan dengan nuansa lautan dan ekstrak maskulin Woody. Haruman maskulin ini khas untuk jejaka urban aktif yang gemarkan cabaran dan berjiwa bebas.


ROMANO Eau De Toilette - UNIQUE



Wangian EDT ROMANO UNIQUE pula baunya lebih exotik dan menjadi pilihan suami ana. Dia gemar pada aroma yang lebih bersifat low notes,mungkin sesuai dengan jiwanya. UNIQUE memberi keyakini untuknya berurusan seharian di pejabat sehingga lewat petang.

Untuk jejak berkeyakinan tinggi dan penuh potensi. Sentiasa berada di hadapan dalam apa jua keadaan.  Kejayaan dan kebolehannya membuatkan orang sekeliling tertarik kepadanya. UNIQUE menyerlahkan kesegaran adunan Lavender dan Bergamot.

Wangian disempurnakan dengan ekstrak Woody serta  kombinasi Sandalwood dan Patchouli. Wangian moden ini memancarkan magnetisme, keyakinan dan memberikan aura tersendiri kepada sang jejaka.

Wangian ROMANO EDT ternyata adalah sentuhan terakhir bagi menyempurnakan keunggulan personaliti anda.ROMANO Eau De Toilette dijual pada harga RM40.60 dan boleh didapati di semua farmasi utama, pasar raya besar dan pasar raya di seluruh negara. 

4 Comments