Wanita muslimah masa kini.. trending, hijabista, stylista dan semuanya inginkan gaya menawan dan eksklusif tetapi tetap menjaga imej seorang wanita Muslim. Berfesyen di era serba moden kini, bukan lah alasan untuk tidak menjaga adap berpakaian seorang wanita muslimah. Alhamdulillah..di waktu  ini, banyak butik muslimah terdapat di pasaran. Bukan sahaja di pusat-pusat membeli belah, malahan lebih mudah dan senang di capai secara jualan online. Banyak kelebihan nya bila kita memilih untuk shopping secara online, antaranya mudah membuat pilihan dan kategori yang ditawarkan, harga yang tetap dan pelbagai tawaran yang ada, tidak perlu modal lebih untuk memandu keluar di dalam kesesakan trafik dan memikirkan masalah parkir dan sebagainya. Jadilah wanita bijak dalam membuat keputusan.




Dalam banyak-banyak butik muslimah yang berada di pasaran, ana ingin mengetengahkan satu jenama pakaian Muslimah yang semakin hari semakin mendapat tempat di hati kalangan peminat fesyen wanita masa kini. LANAFIRA ... satu jenama yang melekat di hati wanita yang gemar menggayakan pelbagai koleksi trend terkini. LANAFIRA merupakan salah satu butik online yang dipercayai dan menawarkan koleksi fesyen dalam pelbagai pilihan kategori. Tapi kena cepat membuat pesanan kerana di LANAFIRA selalu sahaja kehabisan stok. Maklumlah .... menjadi rebutan kan.

Lanafira.com butik online muslimah


Antara yang segar dan menjadi buruan wanita yang ingin sentiasa tampil bergaya sama ada untuk keluar bekerja, menghadiri majlis tertentu atau berhujung minggu bersama insan-insan tersayang, LANAFIRA menawarkan pelbagai koleksi yang menepati setiap keperluan wanita. Terdapat beberapa kategori fesyen masa kini yang sentiasa up-to-date di pamerkan di laman social dan butik online mereka di www.lanafira.com .






Kebaya Moden, Long Dress, Modern Peplum serta Blouse & Tops antara yang menjadi rebutan ramai di LANAFIRA masa kini. Ini kerana ke semua fesyen ini menawarkan pelbagai pilihan warna yang trending, pelbagai saiz dari S hingga lah ke XXL , dan yang penting tawaran harga yang mampu milik kata orang ramai antara RM60 ke RM150 .



Selain itu juga, LANAFIRA menawarkan fesyen yang khas buat pakaian muslimah dengan bercirikan mesra wudhu. Seperti ciri-ciri yang terdapat pada Aira Kebaya Peplum Top contohnya bukan sahaja mesra wudhu malahan sesuai untuk ibu-ibu yang Breast Feeding dengan meletakkan hidden zip pada kebaya peplum ini. Pastinya wanita muslimah masa kini amat menitik beratkan ciri-ciri sebegini untuk keselesaan sepanjang waktu. 




Ana pasti korang semua dah teruja dengan pelbagai fesyen yang ada di LANAFIRA. Sesuatu yang membuatkan ana juga turut sama terpesona dengan rekaan fesyen LANAFIRA ini ialah pilihan warna-warna yang di tawarkan. Hampir kesemuanya warna-warna kesukaan dan trend masa kini. Malahan LANAFIRA juga memilih fabrik yang berkualiti dan terbaik. Jom , ana kongsikan antara koleksi terkini dari www.lanafira.com untuk tatapan korang semua. Cuci mata terlebih dahulu, kemudian korang boleh terus ke pautan yang ana berikan di bawah nanti dan shopping !!!!


LANAFIRA - MELLISA LONG DRESS






LANAFIRA - MEENA RUFFLES TOP


LANAFIRA - ALANA KEBAYA




Dan jom kita lihat pula beberapa kepuasan pelanggan yang menggayakan ootd dari LANAFIRA . Serius...memang cantik-cantik kan .










Teruja sangat kan, semuanya nampak cantik dan selesa sangat bila di pakai dan di gayakan mengikut pilihan masing-masing. Jadi...usah tunggu lagi..jom klik sahaja ke mana-mana pautan yang ana berikan di bawah ini dan singgah lah cuci mata dengan pelbagai koleksi terkini dari LANAFIRA dan shopping!!!

Laman gedung online :

atau 

Facebook Page : 

atau 

Instagram : 

14 Comments

  1. Stylo dan cantik nanti miza nak terjah

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum sis Ana jingga

    Warna warni yang terang benderang

    Memang lawa

    Semoga sihat wal afiat bersama keluarga tersayang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam mama, kann memang warna-warna yang cantik :)

      Delete
  3. Banyak iklan dari butik ni sekarang ya

    Banayk bajet pemasaran

    ReplyDelete
    Replies
    1. antara yang sedang viral kan Butik LANAFIRA :)

      Delete
  4. Kalau nak berjaya pemasaran tu mesti menonjol kan ana

    ReplyDelete
    Replies
    1. In Shaa Allah,kena ada investment sedikit kan baru viral dan di kenali :)

      Delete
  5. Replies
    1. Tuu laa kan Nad, lawa-lawa design dari LANAFIRA ni kan :)

      Delete