Eh! Hari ini 11.11.2017 kan ? Korang ingat tak apa istimewanya tarikh ni pada setiap tahun ? Haha..bijak pastinya hari ini bermulanya Lazada Online Revolution !! Tak sabar nak masuk ke laman web Lazada dan cuci-cuci mata kita tengok apa yang best dan awesome pastu kira bajet dan klik sahaja buy now , syokkkk nyaaa shopping!!!



Pengalaman pertama kali shopping online

Bila bercerita pasal Lazada Online Revolution ni, ana teringat semula kali pertama ana cuba shopping online ni. Pada awalnya ana ni agak skema juga lah, takut nak shopping online, seram sejuk bila baca banyak kes penipuan yang terjadi pada pembeli online ni. Tapi apa pun kita kena tahu dan bijak kenali dulu laman web atau online shop mana yang selamat dan dipercayai. So, korang research lah dulu di carian enjin sebelum mula shopping. 




Dan produk pertama yang ana beli secara online ialah sebuah alat pengering rambut atau Hair Dryer Cornell, dan ia memang berbaloi. Penghantarannya yang cepat, hari ini order, lusa dah sampai dalam keadaan yang baik serta masih boleh di gunakan sehingga ke hari ini. Dari segi harga pula jauh lebih murah dari yang terdapat di pasaran. Korang tahu tak ana beli ni kat mana? Di Lazada Online Revolution tahun lepas laa...serius memang murah tau tawaran harganya waktu tu, jadi kalau korang sedang mencari peralatan elekrtrik sekarang, apa lagi pergi cepat ke www.lazada.com.my/online-revolution

Pada ana lah kan, jika hendak membeli belah secara online ni, ana lebih suka memilih produk yang berjenama dan telah lama berada di pasaran. Bukan apa, ia memberikan lebih keyakinan kita tentang kualiti produk tersebut sebelum kita menerima nya. Jadi kepercayaan itu kuat untuk kita menerima produk yang berkualiti. Ermm..pastikan korang kenali dahulu produk sebelum membelinya secara online. 



Kenapa ana suka shopping secara online ni? Sebabnya tak lain tak bukan ianya memudahkan, menjimatkan dan terdapat pelbagai pilihan produk di dalam satu gedung membeli belah online. Contohnya di Lazada sahaja lah, senang ceritakan. Kita boleh shopping sambil baring di sofa, pilih sahaja mana-mana kategori produk yang korang nak beli, tuu diaa..tersenarai pelbagai jenama dengan tawaran harga yang berbeza. Pilih lah mengikut bajet masing-masing. Mudah kan..tunggu selang berapa hari produk yang korang pesan akan sampai ke depan pintu. Yeay!!

Dan bersempena dengan jualan Lazada Online Revolution yang bermula hari ini 11.11.2017 sehingga 12.12.2017 ni, ana bercadang nak membeli sebuah handbag Carlo Rino warna pink untuk di hadiahkan kepada Kak Long. Birthday Kak Long pada 23.11.2017 ni nanti. Sempat lah kan..beli dan dan sampai ke tangan kami sebelum tarikh tersebut.




Masa ana belek-belek Lazada Online Revolution ni, dah ada dua pilihan handbag Carlo Rino yang ana berkenan, tuu dua-dua yang berwarna pink tu. Tapi last-last ana decide yang hujung tu. Masih warna pink, warna feveret Kak Long dan harga di time Lazada Online Revolution ni sangat lah murah dan berbaloi. Rugi kalau tak beli kan...





Amacam cun tak ? Cantikkan? Sesuai untuk anak remaja macam Kak Long bergaya dengan handbag Carlo Rino pink ni. Harga pun cuma RM 151.60 selepas 60% Diskaun dari harga asalanya. Jom ADD TO CART dan order... 

Klik Banner dan Shopping!!

Jadi korang jangan lupa tau!!! 

Lazada Online Revolution 

ni berlangsung selama sebulan lebih mulai hari ini

  11.11.2017 sehingga 12.12.2017

Happy Shopping !!!

11 Comments

  1. Berbaloi-baloi membeli masa Sale begini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu, kena grab sementara sales berlangsung masa ni :)

      Delete
  2. mmg best shopping di lazada tambah-tambah time sale

    ReplyDelete
  3. Cantik....mesti kak long suka...

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. berjimat dan bijak juga lah Etuza, beli mana yang perlu sahaja kan :)

      Delete
  5. Wahhh pink kaler gtuu..beli jgn tak beli..

    ReplyDelete
  6. Mrs. A pun terjebak time 11.11. hari tu kak Ana tiga barang sekali beli.

    Anyway Good luck K.Ana

    ReplyDelete