Masa kini ramai di antara kita menjadikan travel atau bercuti ke serata dunia sebagai satu hobi, khasnya untuk mereka yang berkemampuan. Seronok ana lihat rakan-rakan yang kaki travel ni setiap tahun di rezeki kan melancong ke serata pelusuk dunia sama ada bersama keluarga mahupun rakan-rakan. Kemudahan tambang penerbangan yang murah apabila adanya pelbagai promosi dari syarikat penerbangan, kemudahan internet dalam segala aspek perjalanan dan sebagainya menjadi faktor memudahkan mereka melancong ke mana-mana destinasi di serata dunia. Dan pastinya setiap perjalanan tersebut akan meninggalkan kenangan manis dan coretan untuk di kenang sepanjang hayat.

Ana nak perkenalkan kepada mereka yang kaki travel atau suka melancong ni, sesuatu yang anda semua perlu ada memilikinya. Apakah ia ? Ermm!! Ana nak cadangkan anda semua wajib memiliki sebuah Scratch Map bersaiz Deluxe ni dari PTT Outdoor. Apa yang istimewanya Scratch Map ni? Jom ana kongsikan untuk perkongsian kita bersama...




SCRATCH MAP PTT OUTDOOR


Apabila anda memiliki sebuah Scratch Map PTT Outdoor ni, ia pastinya menjadi satu rujukan untuk mencoretkan catatan perjalanan yang telah anda jejak di atas peta dunia ni. Kita boleh menggoreskan pada lakaran peta dunia mana-mana negara yang pernah kita sampai, dan ia akan bertukar warna dan jelas kelihatan bahawa anda telah sampai ke negara-negara tersebut. Menarik kan !!


Goreskannya hanya dengan duit syiling sahaja dan paparan warna akan timbul pada lakaran peta dunia. Selain itu juga kita akan memperolehi perlbagai info mengenai geografi sesebuah negara yang bakal kita lawati kelak. Ia memaparkan beberapa faktor seperti sempanan negara, ibu kota, sungai, gunung-ganang, tasik dan sebagainya dalam info grafik yang menarik dan mudah.






Pasti info-info grafik yang di berikan ini akan membantu anda semua mengenali persekitaran negara yang bakal dan telah di kunjungi. Betul tak ana katakan, kaki travel perlu memilikinya. Ia di datangkan dalam saiz deluxe yang berukuran 59.4cm x 82.5cm . Besar kan. 




Ia juga di datang kan dalam sebuah bekas gulungan yang cantik dan mudah di bawa kemana-mana dengan selamat. Atau anda juga boleh menggantungkan nya di ruang rumah sebagai satu dekorasi yang cantik dan hipster. 



Ana menggantungkan nya di bilik belajar anak-anak. Boleh menjadikannya satu inspirasi buat anak-anak untuk menyimpan cita-cita mengelilingi dunia satu hari nanti , In Shaa Allah. Sesuai juga sebagai dekorasi ruang tamu yang gemarkan tema hipster dan moden kan... ermmm tak rugi memilikinya dan berbaloi-baloi sangat. 




Jadi apa tunggu lagi, jom dapatkannya dari https://www.pttoutdoor.com/ sebuah gedung beli belah online ternama dalam peralatan  sukan dan aktiviti outdoor di Malaysia. Kalau anda nak cari peralatan sukan, cycling, perkhemahan, hiking dan sebagainya jangan lupa ini lah tempatnya. PTT Outdoor juga menawarkan penghantaran Percuma !!!

Khas untuk pembaca blog www.anajingga.com, ana nak berikan kod diskaun bernilai RM5 dengan setiap pembelian Scratch Map Deluxe yang berharga RM30 sahaja. Pastikan gunakan kod diskaun ANA5OFF dan anda akan memiliki Scratch Map Deluxe ni hanya RM25 sahaja. Ermmm.... memang berbaloi-baloi memilikinya. Cepatt!! Jangan sampai habis tempoh promosi, menyesal nanti. Travel jauh-jauh serata dunia tapi tak ada coretan kenangan di peta dunia yang awesome ni. 






Laman Web : www.pttoutdoor.com

Facebook : PTT Outdoor

Instagram : @PTT Outdoor

8 Comments

  1. wah best ne kena ada 1 boleh buat inspirasi

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu Miza, kak ana nak jadikan dekorasi bilik study anak-anak :)

      Delete
  2. wahh since dh berjinak nak jadi traveler skrg ni, so bnde ni must have lah ni :D

    ReplyDelete
  3. okey, nik boleh plan efficiently lepas ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mudah kan Nik, khas untuk kaki travel semua :)

      Delete