Tak di nafikan memang banyak pilihan wangian di dalam pasaran masa kini, namun apa yang korang perlu tahu kebanyakannya merupakan wangian inspired perfume dari jenama-jenama tersohor serata dunia. Apa yang ana nak ketengahkan hari ini ialah satu jenama EDP yang lain dari pasaran yang ada. Apa yang membuatkannya berbeza dan ciri-ciri keistimewaannya.. ?? Inilah dia Mont Cabana EDP dengan nilainya yang tersendiri. 







 MONT CABANA EDP


Gaya mewah, elegan dan berketerampilan bagai seorang selebriti ternama, Mont Cabana merealisasikan imej penuh kekayaan pada si pemakainya. Bak kata orang, bauan orang kaya-kaya 😉😉. Seperti yang ana nyatakan di awal-awal tadi lagi Mont Cabana amat berbeza dari mana-mana lambakan parfum yang ada di pasaran kerana ia mempunyai kilangnya sendiri. 




Lihat sahaja dari penampilan Mont Cabana dengan dipersembahkan dalam bentuk yang sangat ekslusif dan mewah, tersedia dalam cassing besi serta botol gaya sofistikated dalam kelasnya yang tersendiri. Berlainan bukan ? 




Wahh!! Zul Ariffin merupakan selebriti pertama yang di pilih untuk menjadikan Mont Cabana EDP  pilihannya. Ermm... kalau korang peminat tegar aktor kacak Malaysia ni, pasti korang juga ingin memiliki haruman yang sama seperti beliau untuk kegunaan sendiri ataupun sebagai hadiah buat jejaka dan wanita kesayangan. Baharu lah kena dengan taste Zul Ariffin.




Tapi jangan risau, bukan sekadar Zul Ariffin sahaja yang bakal menjadi selebriti Mont Cabana , satu lagi keunikan Mont Cabana nanti, akan menyusul 22 lagi pilihan haruman EDP yang berbeza dengan selebriti yang berlainan. Nantikan update terkini dari Mont Cabana .

Untuk pengetahuan mereka yang dah tak sabar nak memiliki sendiri Mont Cabana   , pada 1 & 2 Mei 2018 yang lalu, Mont Cabana telah melancarkan dua koleksi EDP pertama mereka iaitu Mont Cabana untuk wanita dan lelaki. Dan dalam masa yang terdekat ini, 22 lagi variasi akan di lancarkan secara berperingkat mulai Jun hingga Ogos nanti.


Coming soon !!


Dua pilihan variasi Mont Cabana EDP 





Mont Cabana 1 - Gold Edition 


Dikeluarkan pada awal 2018 dengan mengintepretasikan dari haruman keghairahan cinta 💗💗. Lahir dari ilham pemiliknya sendiri dengan adunan ekstrak bunga-bungaan segar dan aroma rempah ratus yang eksotik. Wangian feminin yang pasti menggoda dan sofistikated dari kekayaan aroma kopi yang berganda keterujaannya. 

Gabungan adunan haruman bunga Datora putih, vanila, beri merah dan buah pir menyemarakkan lagi sensualiti feminin. Diseimbangkan pula dengan campuran Creamy White Musk, patchouili, Bergamont, Black Current, Carribean Magnolia dan Viviter menyajikan wangian menggoda dan menjanjikan haruman yang lebih lama.Wangian mewah untuk wanita yang ingin tampil dengan kehidupan dan cinta yang berkekalan. 




Mont Cabana 2 - Bronze Edition

Wangian Mont Cabana 2 pasti memberikan keghairahan haruman buat jejaka dan jelitawan yang mempersonakan. Campuran buah-buahan Sicily, Crisp Lavender dan ekstrak Gaharu mengekalkan haruman yang tulen dan mewah. Ditambah dengan gabungan bunga-bungaan dan kehadiran Peony, Lychee serta Springtime Freesia di adun dengan jus dan kemanisan pati Strawberri, Rasberry Musk serta kisaran Rose sebagai asas. Ditambah dengan campuran Magnolia dan Teratai di intimasi mesra Getah Cedar di simpan di dalam botol moden lapisan halus dengan hiasan reben.

Semburan pertama dan lama kelamaan membuka nota maskulin yang perkasa. sensual dan kuat, seperti kayu yang di adun dengan kulit dan kesturi yang disatukan dengan nota yang lebih ringan dan segar menggoda. Campuran kompleks nota haruman ini menghasilkan wangian Unisex Ikonik yang disukai lelaki dan wanita. 




Ana nak nyatakan beberapa butiran yang korang perlu tahu dan yakin dengan keaslian Mont Cabana, dimana di tubuh kan pada tahun 2018 oleh syarikat induk Fragrack Sdn Bhd,  Mont Cabana adalah minyak wangi yang berasaskan Malaysia yang di reka khas dan dibentuk untuk menjadi wangian yang berkualiti tinggi untuk pengguna di seluruh dunia. Dengan gaya tersendiri dan kelas, memacu jenama ini satu dedikasi yang terbukti dalam produk melalui kedua-dua wangian tersebut dan botol yang direka dengan teliti yang bertindak sebagai pengenalan kepada kandungan luarbiasa yang terdapat di dalamnya. Semua produk adalah jenama tulen dan asli dan mereka tidak menjual yang tiruan atau palsu. 

Dimana boleh mendapatkan Mont Cabana 

Pastikan korang melayari laman web mereka di






Untuk pembelian secara online di https://montcabana.my/ mereka akan mengeposkannya ke seluruh Malaysia, Singapura, Brunei dan Indonesia.

Bagi yang ingin membeli secara Cash On Delivery mereka juga mempunyai team menghantar terus ke rumah atau pejabat. Korang boleh rujuk ke pautan SINI

Montcabana.my telah berpengalaman lebih dari 10 tahun dalam menguruskan bisnes online, jadi korang tak perlu risau dengan penghantaran produk dan mereka bertanggung-jawab atas segala proses penghantaran. Pembelian boleh menggunakan kad kredit, kad debit, bank transfer dari pelbaga bank di Malaysia. 




Mont Cabana juga sedang mencari wakil jualan di seluruh Malaysia, Singapura, Brunei dan Indonesia. Mereka akan membantu dari segi marketing secara offline dan juga online. HQ telah memperuntukkan lebih RM 2 juta untuk markerting dengan 60 buah billboard seluruh Malaysia, pengiklanan di tv dan radioa serta lain-lain media.

Mont Cabana juga mencari ejen-ejen dan kedai-kedai yang berminat untuk memasarkan seperti banner dan juga flyers.Mereka menjalankan sistem jualan yang canggih berserta bonus dan rewards. Untuk keterangan lanjut boleh lah klik sahaja di SINI .

Untuk banyak lagi update terkini dan informasi korang boleh sahaja singgah di mana-mana pautan yang ana berikan di bawah : 

Laman web : 


Instagram : 


Facebook : 


Whatsapp :

012-3377045

6 Comments

  1. nampak mewah na. Sangat sesuai di jadikan hadiah juga ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu khaty idea yang bagus untuk di jadikan hadiah buat yang tersayang kan :)

      Delete
  2. Berbaloi jugak kalau wangian melebihi 24jam...tak risau nak melasak lepas ni..hehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kann tapi serius memang kekal lama wangiannya, kak ana dah cuba dan pakai sendiri Mont Cabana ni ,puas hati sangat, Alhamdulillah

      Delete