SYAMPU CARRIE JUNIOR ODOUR BUSTER, WANGIAN RAMBUT SI MANJA SEPANJANG HARI

Anak-anak memang aktif sepanjang hari. Pelbagai yang ingin mereka terokai pada alam yang bagaikan masih baharu pada pandangan mata mereka. Bermain, berlari malahan bagi yang dah ke sekolah dari pagi hingga ke lewat petang baharu lah dapat pulang ke rumah. Selain badan yang berpeluh rambut juga kadang-kadang bau masam dah kan, tak percaya cuba cium manja kepala anak-anak kita tu, acemm je bau kepalanya, hehe 😃😃

Ada pula ibu bapa yang tangkap mudah, gunakan syampu dewasa untuk anak-anak, Jangan!! Syampu dewasa tak sesuai untuk kanak-kanak sehingga lah mereka berusia 12 tahun. Pertamanya, pedihkan mata, akan jadi saat ngeri lah anak-anak kita nak bersyampu nanti, keduanya formulasi untuk orang dewasa dan kanak-kanak berbeza. Silap haribulan kata orang tua-tua , boleh mendatangkan kekeringan pada kulit kepala dan akhirnya boleh menyebabkan jangkitan dan kegatalan. Gunakanlah syampu yang di formulasi dan dirumus khas untuk kanak-kanak dari usia 6-12 tahun. Syampu apa yang sesuai untuk kanak-kanak ? Pilihan ana dari dahulu lagi ialah CARRIE JUNIOR . 




SYAMPU CARRIE JUNIOR ODOUR BUSTER


Penting bagi ibu bapa untuk mengetahui bahawa syampu dewasa tidak digalakkan untuk kanak-kanak. Penggunaan syampu dewasa pada kanak-kanak akan menyebabkan masalah kulit kepala dan rambut terutama bagi kanak-kanak berumur antara 6-12 tahun. Disebabkan kulit kepala dan rambut kanak-kanak yang halus amat sensitif, maka cara yang terbaik adalah menggunakan syampu yang dirumus khas agar rambut dan kulit kepala yang sihat dapat dikekalkan.




Memahami keperluan kanak-kanak terhadap produk yang lembut dan selesa pada kulit, CARRIE JUNIOR memperkenalkan CARRIE JUNIOR KIDS SHAMPOO ODOUR BUSTER, syampu yang selamat digunakan setiap hari dan memberikan haruman pada rambut sepanjang hari. Ia merupakan syampu baharu yang dirumus khas bagi menghilangkan bau yang tidak menyenangkan secara berkesan, tanpa mendatangkan kesan buruk pada rambut dan kulit kepala. Dengan aroma buah-buahan yang berkekalan selama 24 jam, si manja pasti kekal segar dan berbau wangi walaupun setelah seharian bermain dan berseronok di luar kediaman. Diperkaya dengan minyak zaitun, produk ini dapat menyuburkan dan melembutkan rambut agar mudah diurus dan disikat.




CARRIE JUNIOR KIDS SHAMPOO ODOUR BUSTER hadir dalam aroma Perky Peach Fruity Burst yang menyenangkan serta mempunyai pH seimbang, lembut dan tidak menghakis untuk kegunaan seharian. CARRIE JUNIOR KIDS SHAMPOO ODOUR BUSTER boleh didapati dalam dua saiz, iaitu pek 280g yang dijual pada harga RM10.10* di Semenanjung Malaysia dan RM 10.60* di Sabah & Sarawak. Manakala CARRIE JUNIOR KIDS SHAMPOO ODOUR BUSTER bersaiz 700g dijual pada harga RM20.70* di Semenanjung Malaysia dan RM 21.70* di Sabah & Sarawak. Produk CARRIE JUNIOR boleh didapati di kedai runcit, pasaraya, pasaraya besar dan farmasi utama seluruh negara.

Kini, ibu bapa boleh memeluk anak-anak selepas bermain walaupun berpeluh namun masih kekal segar dan berbau aroma buah buahan sepanjang hari! *Harga tertakluk kepada perubahan berdasarkan cukai yang akan diumumkan oleh Kerajaan





~Tentang CARRIE JUNIOR ~

CARRIE JUNIOR merupakan rangkaian premium penjagaan diri si manja yang membantu merapatkan hubungan ibu bapa dengan si manja melalui waktu mandian yang menyeronokkan. Rekaan pembungkusan yang menarik dan berwarna warni membantu kanak-kanak mencetus imaginasi di dalam bilik mandi.
Rangkaian CARRIE JUNIOR diformulasikan dengan Fruito–E, kombinasi ekstrak buah semulajadi yang diperkaya dengan nutrient dan vitamin bagi membantu menyuburkan, melembapkan dan melindungi rambut dan kulit lembut si manja. Rangkaian CARRIE JUNIOR memberikan anda pelbagai pilihan wangian buah-buahan bagi memastikan si manja sentiasa berbau segar dan bersih sepanjang hari.  Carrie Junior yang bertindak membersih dengan lembut dan efektif ini sangat sesuai untuk kegunaan harian. 

Diiktiraf HALAL, rangkaian Carrie Junior termasuklah Baby Bath, Baby Shampoo, Hair & Body Wash, Baby Powder, Baby Lotion and Baby Oil. Ia juga hadir bersama bau buah-buahan yang digemari kanak-kanak.


SYAMPU CARRIE JUNIOR ODOUR BUSTER, WANGIAN RAMBUT SI MANJA SEPANJANG HARI SYAMPU CARRIE JUNIOR ODOUR BUSTER, WANGIAN RAMBUT SI MANJA SEPANJANG HARI Reviewed by Ana Jingga on July 03, 2018 Rating: 5

6 comments:

  1. Carrie Junior ni memang pilihan mak mak kan, bau pun wangi memang sesuai untuk anak anak guna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. anak kak ana yang dah remaja tu pun suka guna Nani :)

      Delete
  2. Bestnya shampoo ini.. jadi kesukaan anak-anak..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.