Domino's Pizza !! Siapa suka makan Domino's Pizza ni .. ngaku cepat.. :) Pastilah ramai peminat Domino's ni kan. Antara sebab kenapa Domino's Pizza menjadi pilihan utama rakyat Malaysia ialah kerana ia mempunyai banyak cawangan di serata tanahair termasuk lah di bandar-bandar kecil sekali pun. Jadi pelbagai lapisan masyarakat mudah untuk menikmati pan pizza yang sedap selain daripada pelbagai menu sampingan yang di tawarkan.






It's all about you - Domino's Pizza 



Korang tahu tak sejarah dan salah silah Domino's Pizza di Malaysia ni.. Jangan tak percaya tau!! Diam tak diam Domino's Pizza telah menawan hati rakyat Malaysia selama 20 tahun lebih. Iaitu sejak tahun 1997 lagi. Kisahnya bermula pada tahun 1997 , Tom Monaghan pengasas Domino's Pizza Inc mengambil keputusan untuk membuka cawangan pertamanya di USJ, Kuala Lumpur dengan hanya 15 orang staff terawal sahaja ketika itu. Kemudian di ikuti pada tahun 1999, cawangan kedua di buka di Johor Baharu serta memperkenalkan talian tol-free delivery 1-300-888-3000 .  Dan selepas itu satu demi satu cawangan di buka di seluruh Semenanjung Malaysia sehinggalah tercatat di dalam buku Malaysian Book of Records sebagai ' Fasters Pizza Maker pada tahun 2007. Korang boleh lah klik pada foto di bawah ni untuk lebih info tentang latar belakang dan perkembangan Domino's Pizza di Malaysia selama 20 tahun . Atau pun layari sahaja ke www.dominos.com.my/itsallaboutyou/


klik untuk besarkan foto 

Pilihan Pizza terbaik di Domino's Pizza 

Yummeh!! Sambil membaca serba sedikit tentang perkembangan Domino's Pizza ni, terliur pula nak menikmati kepingan pizza lazat dari Domino's. Ana gunakan kaedah pesanan secara online sahaja untuk memesan dua keping Domino's Pizza dan minta Kak Long pi ambilkannya di cawangan Domino's Pizza yang baharu sahaja berpindah dari lokasi sebelum ini ke Bandar Baru Rawang. Betul-betul di tengah bandar Rawang senang lah kan nak pi makan pizza.



Dua Personal Pizza ni untuk ana dan suami di rumah . Itupun satu tu Percuma tau apabila korang Sign-up kali pertama di www.dominos.com.my , korang layak untuk dapat satu Personal Pizza Domino's ni selepas pembelian kali pertama. Ermmm.. untung dah kat situ , so jangan lupa claim nanti tau . Benda baik kena war-war kan, mana boleh simpan sorang-sorang kan.





Taadaa!! Sedap tak ? Mau tak sedap dua pilihan Personal Pizza yang Kak Long bawa balik untuk ana dan suami untuk makan malam kami berdua. Cukup lah tu, malam kami tak makan banyak pun. Memang sedap aneka pilihan topping yang ada di Domino's ni. Korang pilih lah dari 3 kategori pilihan topping pizza sama ada First Class, Classics atau Favorites.




Anak bertuah ni, sambil ambil pesanan online pizza untuk ibu , kena pau pula belanja di makan di sana set Combo Deal untuk nya dan Adik Ika. Upah kata depa sebab kena pick-up untuk ibu tadi tu. Juga melalui pesanan secara online Menu dari Set Combo Meal 1 iaitu 1 Regular Pizza, Cinnastix berserta dua tin Mountain Dew. 





Berbaloi kan Set Combo Meal secara online ni cuma berharga RM42.30 . Korang pilih lah daripada pelbagai lagi pilihan Set Meal yang di tawarkan. Makan dengan penuh keriangan bersama keluarga atau pun meraikan hari yang istimewa bersama rakan-rakan tersayang di Domino's Pizza . Awesome sangat kan.. :) 








Jadi jangan lupa untuik kunjungi cawangan terdekat Domino's Pizza 

atau 

pesan sahaja secara online di www.dominos.com.my 

atau pun

 talian 1-300-888-333 

untuk penghantaran ke rumah.





It's all about you - Domino's Pizza 

14 Comments

  1. sedap kan domino. suka larva cake dia pun sedap

    ReplyDelete
  2. Ni jadi nak makan domino pizza sokmo ni suami kata sudoh la start dah hahaha

    ReplyDelete
  3. Suka pizza Dominos dari dulu sampai sekarang, addicted haha

    ReplyDelete
  4. Sha dah jatuh hati dengan breadstix tu kak ana...penuh rasa bawang putih..fuhh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. breadstix tu sedap, kan :) makan dengan mushroom soup :)

      Delete
  5. Replies
    1. tuu la kan Khaty, sedap bangat Dominos ni :)

      Delete
  6. Sodap betul makan Dominos.. Kalau beli hari selasa lagi berbaloi baloi kan kak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kann sesekali pekena pizza Dominos memang heaven :)

      Delete
  7. Semakin pandai menulis, blog semakin elok

    ReplyDelete