Masyaa Allah.. terpandang posting ni di salah sebuah page di Facebook. Terkasima seketika. Punyalah kreatif dan comel sungguh pemilik kediaman menatarias ruang dalaman rumahnya dengan tema kartun kesukaan kami sekeluarga, Doraemon ni. Sangat menarik dan kreatifkan. Pemilihan padanan warna senada dengan hiasan tema hiasan dalaman wajah Doraemon. 



Dekorasi rumah bertema Doraemon 


Menerusi carian di internet ana menemui beberapa info tentang Rumah Biru Doraemon ini dimana pemiliknya ialah Puan Reghina VK dan tinggal di Indonesia. Jika korang berminat untuk melihat banyak lagi gambar-gambar rumah Puan Reghina ni boleh lah layari dan follow  ke Instagram https://www.instagram.com/reghinakarwur/ .
















Doraemon , mestilah berwarna biru kan. Unik dari ruang tamu, sudut bilik hinggalah ke dapur. Difahamkan juga kenderaan pemilik juga turut di hiasi dengan karektor Doraemon. Wahh!! Fanatik Doraemon sungguh Puan Reghina ni kan.  Begitulah kalau dah minat, pasti akan terhasil hasil sentuhan yang diidamkan mengikut citarasa masing-masing. Well done !! 

6 Comments

  1. Wow! Mrs. A pun terkesima tengok.
    Ada ya orang fanatik macam ni sekali hiks!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada Mrs A, pi visit Ig beliau lagi banyak gamabr-gambar rumah nya hehe :)

      Delete
  2. Wah, nie betul-betul peminat fanatik doraemon nie, kalah saya dibuatnya.. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. shikin pun peminat doraemon gak ye hehe :)

      Delete