Rumahku Syurgaku, Yesss!! Tepat sekali kan. Rumah adalah ruang peribadi untuk kita sekeluarga hidup di dalamnya dengan suasana yang tenang dan mencari kebahagiaan. Tak kiralah apa jenis kediaman yang kita huni sekali pun , pasti kita ingin kan ruang yang bersih, selesa dan cantik di pandang. Baharulah setiap penghuninya rasa tenang dan ingin selalu berada di dalam rumah. Betul tak ? 






Hidup ini jangan sentiasa mencari alasan untuk tidak merealisasikan impian. Ada orang beranggapan bila dah ada anak-anak merupakan satu keterbatasan untuk mendekorasi ruang dalaman rumah. Faktor keselamatan dalam rumah perlu di ambil berat contohnya pilihan perabot yang sesuai, ruang yang cukup untuk anak-anak bergerak bebas dan yang penting sekali didikan awal pada anak-anak agar sama-sama menjaga kebersihan dan keindahan ruang rumah. Haa!! Baharulah seronok kan. Dan ana nak kongsi satu lagi tips untuk korang menambahkan dekorasi ruang rumah dengan lebih ceria dan personal touch. Jom kita tengok apakah yang menarik dan istimewanya dekorasi ruang rumah dengan AvatarOn !! 


Idea dekorasi rumah yang kreatif dengan AvatarOn oleh Schneider Electric




Kali ini ana nak berkongsi tips mendekorasi ruang dalaman rumah kita dengan suis dengan sentuhan peribadi. Bila ruang tamu atau bilik tidur kita dah cantik dan kemas, tapi boring pula bila melihat suis lampu dan soket kat dinding tu macam skema sangat kan. Apa kata kali ni, kita tukarkan kepada yang lebih elegan dan mengikut tema dekorasi ruang rumah. Dan yang lebih menarik lagi kesemuanya kita boleh customise kannya mengikut style kita sendiri. 




Contohnya untuk padanan dengan tema ruang tamu rumah gaya moden, korang boleh pilih pelbagai design yang tersedia ada atau merekacipta sendiri dengan kreativiti masing-masing. Ataupun untuk lebih sentuhan peribadi ruang kamar tidur kanak-kanak misalnya, korang boleh letakkan foto anak-anak mahupun foto keluarga agar lebih ceria dan sentimental. Jadi ia bukan lagi satu sudut yang membosankan malahan kini suis lampu telah bertukar menjadi satu pilihan dekorasi yang unik. 




Terdapat banyak pilihan suis lampu dengan design-design yang elegan, moden dan terkini datang dalam bentuk clever soft LED locators, ataupun cetakan cover mengikut kreativiti dan foto sendiri. AvatarOn dari Schneider Electric adalah rangkaian suis revolusi terkini dengan membolehkan kita memilih dan mereka personalisation design dengan kualiti premuin cetakan teknologi digital.  Setiap penutup suis  ( switch cover ) di ruang rumah boleh di cetak dengan gambar insan-insan tersayang, foto saat-saat terindah dalam kehidupan kita dan sebagainya. Unik kan !! 












AvatarOn ini mempunyai 4 pilihan rekaan klasik iaitu White ( putih ), Soft Wood, Dark Wood dan Gold Hairline yang korang boleh pilih mengikut tema dekorasi ruang masing-masing kan. Ia menampilkan design suis yang unik pastinya dengan teknologi pengeluarkan yang telah di patent kan
( patented technology ) untuk mempastikan kesempurnaan operasi penggunaannya dan mudah untuk di pasang dan ditanggalkan mengikut kesesuaian. 




Jangan lepaskan peluang untuk memiliki AvatarOn 

pada tawaran harga menarik dan berbaloi 

di Jualan Lazada 12.12 nanti!! 




Korang boleh sahaja merekacipta AvatarOn  dengan 4 langkah mudah secara online di


Tapi kenalah install AvatarOn terlebih dahulu !!

Layari ke


atau boleh juga menempah di LAZADA .





 Usah risau kalau terlepas peluang semasa Jualan 11.11 yang lalu kerana kan masih ada 
Jualan 12.12 
tak lama lagi :) 

Boleh lah korang dapatkan Schneider Electric AvatarOn 
pada harga berbaloi !! 

Lepas tu boleh lah berikan kejutan pada yang tersayang dengan mendekorasi ruang rumah
dengan suis lampu AvatarOn
Pasti ceria dan menyeronokkan 


14 Comments

  1. cantikkk!
    tp xde rumah lg nk deko2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe nanti ada rumah sendiri deko lah ezy kay :)

      Delete
  2. cantik! banyak pulak pilihannya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuu la paling awesome boleh print gambar sendiri

      Delete
  3. Replies
    1. personal touch kan pada cover suis lampu rumah kita :)

      Delete
  4. cantikkkkk la design-design tu . Tak terlalu fancy dan crowded .

    ReplyDelete
  5. Just nice dekorasi dia. Tak serabut. Simple dan menenangkan 😊👍🏻

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kemas dan cantik dengan tambah dekorasi pada cover suis lampu ni :)

      Delete