Rasanya ramai penggemar minuman bubble tea kenal jenama kesukaan rakyat Malaysia iaitu Gong Cha ni. Dan untuk pengetahuan semua Gong Cha dan platform e-dagang nombor satu Malaysia , Shopee kini bergabung untuk menambahkan lagi keseronokan dalam kempen Shopee 9.9 . Ada sesuatu yang sangat menarik buat peminat minuman Super Drinks Gong Cha menanti korang semua. Taa daaa!! Gong Cha memperkenalkan 3 variasi minuman pasti sedap iaitu  Mango Matcha Latte, Mango LatteMango Marble. Wow!! Ketiga-tiga minuman istimewa dan eksklusif ini adalah bersempena dengan meraikan Shopee 9.9 Super Shopping Day.



Mango Matcha Latte



Ini dia 3 layered atau 3 lapisan yang memukau pandangan sangat kan, Mango Matcha Latte dengan puri mangga di gabung dengan kemewahan rasa matcha bersama creamy fresh milk dari susu segar. Gabungan ketiga-tiga rasa ini melengkapkan citarasa bila di minum dalam segelas minuman yang sedap dengan rasa masam dan manis serta lemaknya. Pasti akan membuat kan korang tak dapat melepaskannya. 


Mango Latte



Mango Latte’s pasti lah kesukaan semua peminat mangga kan kemudian di adun pula dengan keenakkan  Gong Cha bersama kesegaran green tea yang di campurkan pula dan kesegaran fresh milk yang akan memberikan rasa paduan yang agak unik dengan tekstur minumannya. Pasti teruja untuk mencuba sendiri keunikan rasa green tea latte bersama mangga ni kan. 


Mango Marble



Gabungan rasa mangga di pasangkan pula dengan teh hijau atau green tea bersama Gong Cha signature milk foam menghasilkan tekstur minuman bagaikan marble jadi itulah inspirasi mendapat namanya. Kombinasi kemewahan buih creamy milk foam dan rasa buah-buahan mangga memberikan kesegaran pada rasa kita untuk di nikmati bersama kawan-kawan dan keluarga. 

Buat pertama kalinya Gong Cha memperkenalkan pembelian secara e-drink di mana ia hanya boleh di beli secara digital di Shopee App dan kemudian kita ambil sahaja minuman nya di cawangan yang berhampiran. Dapatkan siri Shopee x Gong Cha e-drink sekarang esklusif hanya di Shopee bersempena Food & Services Vouchers di aplikasi portal.

Voucher Shopee 9.9 Super Drink boleh di tebus pembeliannya di ke semua cawangan Gong Cha seluruh negara mulai sekarang sehingga 27hb September 2020 ini nanti. Peminat Gong Cha juga boleh menikmati minuman ini pada harga pengenalan RM7 ( NP RM10 ) mulai sekarang hingga 13hb September 2020. Lebih menjimatkan apabila korang juga boleh dapatkannya pada harga RM5 pada tarikh istimewa iaitu pada 6 dan 9 hb September. Yeay!!

Korang cuma perlu masukkan code GC99 ketika check out dan nikmati 30% coins cashback ( capped RM5 ) apabila membuat pembelan e-drink series di Shopee dari 1-9 September 2020. Shopee 9.9 Super Drink adalah bersempena dengan kempen Shopee 9.9 Super Shopping Day, mulai sekarang sehingga 9 September 2020.

Pelbagai tawaran menarik buat pembelian di Shopee antaranya Penghantaran Percuma dengan pembelian minimum RM9,  Shocking Sale setiap hari dengan tawaran RM9 dan voucher 50% off serta hadiah menanti sehingga RM 99,000 untuk di menangi dalam Shopee Games. Tunggu apa lagi, layari sekarang ke https://shopee.com.my/gongcha-shopee-series  

8 Comments

  1. Manggo marble la kot kalau ikut mata saya ni..Saya tak pernah minum Gong Cha ni.. Tapi memang suka la air mangga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak ana pun suka air mangga kalau smooties ni lagi nyaman kan :)

      Delete
  2. wow rare betul perisa dia tu.. boleh try beli kat shopee la nanti

    ReplyDelete