Ini bukanlah kali pertama ana bercerita dengan korang mengenai gedung beli belah online PG Mall . Rasanya ramai yang belum tahu bahawa PG Mall merupakan satu-satunya platform e-dagang tempatan di Malaysia sejak tahun 2017 lagi. Jadi apa kata sama-sama kita support lah PG Mall sebagai menyahut cabaran pembelian produk Malaysia kan. Lagipun kini PG Mall berada di tangga ke 3 dalam ranking top 3 e-commerce site di laporan Iprice . Tak caya boleh sahaja semak di https://iprice.my/insights/mapofecommerce/en/. Lebih memudahkan kerana di PG Mall kita boleh membuat pembelian dengan pembayaran secara e-wallets dan juga semua kaedah pembayaran dalam talian. 



916 Gold Cultural Day / Hari Budaya Emas 916


Sana sini sedang viral rakyat Malaysia memburu barang kemas waktu ini. Pelbagai koleksi barang kemas di keluarkan dan menjadi idaman wanita-wanita di luar sana. Dah jadi satu keperluan pula ana lihat wanita memiliki barang kemas dan menjadikannya satu pelaburan masa hadapan di samping di pakai sebagai hiasan. 

Untuk pengetahuan semua, pada 16hb September setiap tahun, merupakan Hari Budaya Emas 916 atau pun di kenali sebagai 916 Gold Cultural Day yang di anjurkan oleh Malaysia Gold Association ( MGA ) . Wah! Bukan sahaja sambutan Hari Malaysia tetapi tetapi kita juga turut meraikan Hari Budaya Emas 916. Jelas lah kan 916 adalah simbolik dari tarikh 9 ( September ) dan 16 adalah tarikhnya. Erm...

Bersempena dengan itu juga , mulai 15 hingga 17 hb September 2020 ini , PG Mall turut serta dalam merealisasikan objektif sambutan dengan menyampaikan kesedaran kepada kita semua bahawa di Malaysia ini, emas bukan sahaja sebagai barang perhiasan wanita tetapi ia juga sebagai satu pelaburan ekonomi dan membantu di waktu-waktu kecemasan. Pelaburan dalam pembelian barang kemas kini menjadi satu urus niaga perdagangan dua hala yang amat menguntungkan . 



Dimaklumkan sepanjang kempen jualan 916 Gold Cultural Day ini , harga emas akan di jual pada RM24X/g, yang merupakan tawaran harga terendah masa kini. Wow!! Ini kerana tawaran harga istimewa barang kemas 916 ini adalah harga jualan terus dari pengeluar atau pun direct factory price dan lebih membuat kan kita teruja ia adalah penghantaran PERCUMA dengan terma dan syarat dan pembelian hanya di PG Mall. 


Bagi yang belum mengetahui "916 "amat bermakna dalam industri Emas di mana 916 mewakili 22 karat emas yang merupakan jenis emas yang paling popular dan menjadi pilihan  majoriti rakyat Malaysia dan juga Singapura. Apa tunggu lagi , mana-mana penjual atau pemborong emas yang berminat boleh lah menyertai kemeriahan pesta jualan emas 916 dengan mendapatkannya pada harga kilang. Layari ke :

dan jomm shopping sakan di 

pgmall.my 

sekarang kerana ada juga pelbagai lagi promosi terkini sedang berlangsung antaranya : 



Touch n' Go

1st September – 30 th September 2020
Exclusive New Shopper 
RM3 ewallte reload with min spend RM15



 Boost

• 5th September - 4th October 2020
• RM3 cashback with min spend RM15




Health & Beauty Essential week

• 15th September - 30th September 2020
• RM30 off min spend RM150, free shipping cap at rm4, Use Code: LOVEPGHB30




• RM25 off min spend RM100, free shipping capped at rm4 , Use code: LOVEPGHB25
https://pgmall.my/heatlhbeauty-essentials-week

Dannn... Jangan lupa silalah claim kupon-kupon di laman web PGMall.my  untuk diskaun harga menarik :







Untuk keterangan lanjut mengenai PG Mall boleh lah singgah ke mana-mana pautan di bawah : 

Laman web :  www.pgmall.my 

Facebook: www.facebook.com/PGMallMalaysia

Instagram: www.instagram.com/pgmall.my/


#PGMall #PGJewel #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #FreeShipping #916sale #Goldculturalday #MGA #MalaysiaGoldAssociation #Touchngo #boost #health&beautyessentialsweek


9 Comments

  1. Menarik tawaran harganya....siapa yang peminat barang emas kena grab peluang ni.

    ReplyDelete
  2. patutnya dia buat promo time 24 hingga 26 hb kak, hari gaji orang gomen heheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha ada je tu Dana promosi sampai hujung bulan hehe :)

      Delete
  3. Nanti nak ronda ronda la kat PGMall ni...lom pernah surf lagi

    ReplyDelete
  4. Pantang nampak no 916 terus klik2 hahaha

    ReplyDelete