Jenama kecantikan antarabangsa  Y.O.U Beauty kini melancarkan produk eyeliner  Stay All Day Pen Eyeliner. Sesuai dengan namanya , eyeliner ini mampu kekal sepanjang hari dengan inovasi formula colour-lock yang mampu bertahan sehingga 24 jam sebagai memenuhi permintaan ramai peminat solekan mata. 

Terutama di waktu pendamik ini, kita di wajibkan memakai facemask setiap kali berada di luar, oleh itu kita hanya dapat melihatkan solekan dan kecantikan wajah hanya di bahagian mata sahaja. 



Inovasi Lock Technology

Stay All Day Pen Eyeliner dari Y.O.U Beauty  menampilkan 7 fungsi hebat seperti  kalis air  (waterproof) , kalis peluh ( sweatproof) , anti geseran (anti-friction) , tidak kotor (smudge proof), transfer proof, tidak  pudar (anti-fading) dan garisan ink yang kekal berterusan. 

Formulasi innovative colour-lock memberikan 24-jam kekal , ia juga cepat kering dan lukisan mata dengan calitan yang tidak comot sewaku memakainya. Aplikator yang fleksibel memudakan penghasilan eyeliner yang kemas dan cantik.

Menurut Ida Chong, Brand Director , Y.O.U Beauty Malaysia.“We are proud of our colour-lock formula, which is a revolutionary formula that contains two kinds of film former that provide a protective film on the eyelids, giving you a long-lasting wear and keeping your eyes look beautiful all day long.” 




Breakthrough Ink Level Structure

Inovasi  Ink Level Case menghasilkan  garisan dakwat yang lancar dan hasilan warna pigment pros solekan  sehingga 500m. Eyeliner diperbuat daripada material kecantikan nylon dari Jepun yang fleksibel dan lembut pada kulit, membuatkan kita berasa selesa menggunakannya. Hasil solekan tampak gelap, lancar dan kekal lama. Y.O.U Beauty & Stay All Day Pen Eyeliner adalah bebas paraben, alkohol, talcum dan pewangi.

Hasilan sebarang gaya dengan mudah 

Ramai wanita yang berhadapan cabaran untuk menghasilkan solekan mata gaya cat-eye. Namun dengan Stay All Day Pen Eyeliner yang fleksibel ia mudah di kawal dan kini boleh sahaja menambilkan sebarang gaya solekan mata.



Mudah di bersihkan 

Walaupun ianya eyeliner yang kalis air atau waterproofed, namun ia mudah di tanggalkan dan dibersihkan hanya dengan menggunakan makeup remover sahaja.  Boleh sahaja gunakan make up remover seperti   Y.O.U Spring Water Eye & Lip Makeup Remover yang membersihkan serta menyegarkan semula kulit wajah dari kerengsaan. 


Ada tawaran menarik lain untuk anda! 

Selain daripada Stay All Day EyelinerY.O.U  juga baru-baru ini melancarkan pensel kening (eyebrow pencils ).Pensel kening yang wajib ada dalam koleksi alat solek yang mampu memberikan lukisan kening yang nampak segar dan natural, walaupun sekadar dalam zoom meeting


Pensel kening yang sesuai untuk gaya 




Y.O.U Beauty menawarkan dua jenis pensel kening untuk pilihan sama ada Extra Slim Eyebrow Pencil atau Teardrop Brow Definer. Extra Slim Eyebrow Pencil adalah ultra slim sehalus 1.5mm yang membolehkan wanita menghasilkan solekan lukisan kening natural fluffy hair-like strokes. Pensel kening ini diperkaya dengan ekstrak Camellia untuk memberikan kebaikan dan kelembapan kening.


Teardrop Brow Definer pula dihasilkan dengan formulasi smooth-glide untuk penghasila solekan kening natural  dengan mudah dan hasil lukisan kening yang sempurna .Dengan satu langkah mudah dapat menampilkan solekan kening yang  menyerlahkan penampilan anda.


Rouge Satin Lip Cream



Walaupun sekarang ini kita tidak memakai gincu seperti dahulu, tetapi bukanlah alasan untuk tidak menambah koleksi shade lipstik masing-masing. Memperkenalkan terbaharu dari Y.O.U iaitu lipstik kekal lama  Rouge Satin Lip Cream yang ada banyak kelebihan yang menarik antaranya ia sangat pigmented dengan bold color, tekstur yang lembut dan ringan, mengandungi ekstrak khasiat kelapa, bunga matahari dan jojoba yang mampu memberikan kelembutan, kelembapan dan menghalang kerekahan bibir . Hanya dengan satu sapuan pada bibir anda telah bersedia untuk tampil cantik walau hanya secara online.


Golden Age Series




Sesiapa sahaja boleh kekal muda di hati ataupun di wajah dengan sedikit langkah penjagaan wajah agar tampak muda dan sihat.  Golden Age rangkaian penjagaan wajah yang hebat untuk anti penuaan dan memperbaiki kesihatan dan kecantikan wajah. Diformulasi dengan bahan anti penuaan yang semulajadi seperti eskrak  Pomegranate dan Blue Agave Leaf , mampu merawat kerosakan kuli dan mencegah tanda-tanda penuaan sambil melembapkan. Ia juga mengandungi  Hyaluronic Acid yang memperbaiki tektur kulit dan mengurangkan garis halus.




Dimana boleh mendapatkan rangkaian produk kecantikan Y.O.U Beauty

Korang boleh membeli rangkaian produk solekan dan penjagaan wajah Y.O.U Beauty di farmasi Watsons atau secara online di Lazada atau Shopee!


Tawaran Exclusive untuk ahli  Watsons 

10% off on eye makeup products*

20% off on the Golden Age Series with RM5 instant rebate

30% off on Rouge Satin Lip Cream with purchase of any Y.O.U Beauty products

Eye Makeup Products

Stay All Day Pen Eyeliner

Extra Slim Brow Pencil

Teardrop Brow Definer

Express On Point Eyeliner


Shopping sekarang di : 

Watsons: https://bit.ly/YOU_WatsonsOnlineStoreMY

Lazada: https://bit.ly/YOUBeautyMY_LazadaOS

Shopee: https://bit.ly/YOUBeautyMY_ShopeeOS


Follow Y.O.U Beauty official store di Lazada & Shopee untuk update terkini .

Follow Y.O.U Beauty Malaysia social media untuk tips kecantikan dan giveaway .


Instagram: https://bit.ly/YOUBeautyMY_Instagram

Tik Tok: https://bit.ly/YOUBeautyMY_TikTok

Facebook: https://bit.ly/YOUBeautyMY_Facebook

0 Comments