Selamat tahun baru Cina 2024 buat semua yang menyambutnya.. Baru hari ni kak ana sempat nak masakkan menu simple untuk sarapan keluarga . Sedap sekali sekala menikmati selera oriental paduan Vit's Pan Mee di gabung kan dengan rencah sup herba Lee Kum Kee. Alhamdulillah kedua-dua produk ni Halal , Jakim... sebab tu kak ana yakin untuk memasaknya. 




Tahun Baru Lunar adalah satu perayaan utama dalam kalangan masyarakat Cina di Malaysia dan seluruh dunia. Untuk tahun 2024 ini, Naga dikaitkan dengan kekuatan, kesihatan, harmoni dan tuah. Patung naga diletakkan di atas pintu atau bumbung untuk mengusir iblis dan puaka. Dalam budaya Cina, tahun Naga paling digemari ibu bapa untuk melahirkan anak.budaya masyarakat cina.

Vit’s Jenama Yang Dipercayai


Jenama pengeluar mi segera VIT'S, yang telah bertapak di Malaysia sejak 48 tahun dulu telah yang memperkenalkan pelbagai inovasi produk baharu. VIT's telah menjadi perhatian umum dan menjadi salah satu kegemaran mi kering yang popular di seluruh Negara.


vit's pan mee


Antara produk yang dikeluarkan oleh VIT'S antaranya, Mi Goreng Italian berperisa Bolognese, Aglio Olio dan Carbonara yang sehingga kini menerima sambutan hangat di pasaran.

Vit’s X Lee Kum Kee




Bersempena Tahun Baru Cina ini VIT’S juga telah berkolaborasi bersama LEE KUM KEE mengadakan peraduan Mukbang Makan Besar. Dan ada pelbagai hadiah menarik menanti korang.





Caranya:-

1- Beli kombo produk Vit’s Pan Mee Segera Percuma Pati Sup Lee Kum Kee di pasaraya atau portal jualan online (simpan resit untuk pengesahan)

2- Muat naik video / gambar mukbang makan besar di media sosial

3- Tag akaun Vit’s berserta hashtag #mukbangmakanbesarvits #vitsxleekumkee

4- Bersama slogan Meriahnya mukbang makan besar Vit’s bersama sup Lee Kum Kee kerana…

Peraduan bermula dari 10 Januari 2024 sehingga 17 Februari 2024 ❤️







Produk kombo Vit's Pan Mee Segera Percuma Pati Sup Lee Kum Kee boleh didapati di pasaraya berdekatan dan online store Shopee, Lazada & Tiktok dengan hanya RM 13.98.




1 Comments